شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در راستای اجرای طرح همای رحمت، سفره های آسمانی به مناسبت شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

سید فتح اله هاشم نژاد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری برای 200نفر از خانواده های زندانیان در محل ستاد دیه خوزستان برگزار شد.  وی افزود: توزیع 200 پرس غذا در منطقه گلدشت از مناطق محروم حاشیه های اهواز و برپایی سفره افطار برای 60 نفر در خانه سالمندان مرد، از دیگر برنامه هایی است که شب گذشته انجام شد.

هاشم نژاد ادامه داد: استقرار دو دستگاه آمبولانس در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز در شب های قدر برای رسیدگی به حوادث احتمالی و ایستگاه سلامت برای اندازه گیری فشار و قند خون از جمله دیگر برنامه های اجرا شده هلال احمر در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود.رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: این برنامه ها در شب های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی سفره برای یتیمان و خانواده های بیماران بیمارستان شفای اهواز نیز در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده ست. طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان در چهار روستای حاشیه اهواز شامل عشاره، شهید علی چعب، سفاک و سادات نیز اجرا شد که در اجرای آن بسته های غذایی بین نیازمندان مراجعه کننده به جمعیت در این روستاها با همکاری دهیاری و شورا توزیع شد.

این طرح همه ساله در جمعیت های هلال احمر برگزار می شود و هدف اصلی از اجرای آن این است که در ماه رمضان خدمات در دو بخش شامل توزیع بسته های غذایی و برپایی سفره های آسمانی به نیازمندان ارائه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار