شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تمام طلب ذرتکاران استان که ذرت آن‌ها در بورس به فروش رسیده بود، پرداخت شد و هیچ ذرتکاری در خوزستان بابت به فروش رسیدن ذرت خود در بورس از دولت طلبکار نیست.
 
محمد قاسمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: سال گذشته ذرت کشاورزان خوزستان به عنوان بایلوت از طریق بورس و با قیمت تضمینی به فروش رسید که قرار شد مابه التفاوت قیمت خرید تضمینی دولت و بورس پس از فروش توسط دولت ‌پرداخت شود.
 
وی افزود: مبلغ ما به التفاوت قابل پرداخت به کشاورزان استان حدود 60 میلیارد تومان بود که در دو مرحله به کشاورزان پرداخت شده است.
 
قاسمی نژاد تصریح کرد: در مرحله اول حدود یک ماه گذشته بخشی از این بدهی به ذرتکاران پرداخت شد و در قالب مرحله دوم نیز که چند روز گذشته بود، همه بدهی دولت به کشاورزان پرداخت و تسویه شد.
 
وی گفت: در سال آینده محصول ذرت و جو تولیدی کل کشور در بورس عرضه خواهد شد زیرا فروش ذرت و پرداخت وجوه آن در استان با توجه به این‌که در بورس انجام شد، با مشکلات بسیار کمتری همراه بود.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 260 هزار تن ذرت توسط کشاورزان خوزستان در بورس عرضه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار