اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شایعات لغو قرارداد حنیف عمران زاده با این تیم گفت:عمران زاده به دلیل مشکلات خانوادگی در تمرینات تیم حضور نیافت ولی به قراردادش با این تیم پایبند است.

نادر دست نشان شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:عمران زاده از بازیکنان با تجربه فوتبال است و امسال از مهره های کلیدی تیم صنعت نفت می باشد. وی اظهار داشت:این بازیکن پس از قراردادش با باشگاه چند روزی از کادر فنی، درخواست مرخصی کرد و کادر فنی نیز با درخواست وی موافقت کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:بیماری مادر عمران زاده باعث شد این بازیکن چند روزی در تمرینات حضور نیابد ولی از این بازیکن از فردا یکشنبه در اردوی آماده سازی تیم در شمال حضور می یابد. دست نشان افزود: متاسفانه در برخی رسانه ها خبرهایی مبنی بر پشیمانی عمران زاده از عقد قرارداد با تیم صنعت نفت شنیده شد که این اخبار در راستای تضعیف تیم می باشد.
وی اظهار داشت: عمران زاده بازیکنی نیست که اصول اخلاقی را زیر پا بگذارد و قطعا فصل آینده با پیراهن تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر حضور می یابد. دست نشان در خصوص جذب بازیکنان خارجی تیم صنعت نفت نیز گفت:ویزای دو بازیکن کره ای و نیجریه ای آماده شده است و این دو بازیکن طی روزهای آینده برای حضور در تست پزشکی وارد ایران می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین با دو بازیکن خارجی دیگر وارد مذاکره شده ایم که این دو بازیکن نیز بزودی وارد ایران می شوند. سرمربی تیم صنعت نفت گفت:با یک دروازه بان ایرانی و چند بازیکن دیگر از جمله بازیکنان صبای قم که قراردادشان با این تیم را فسخ کرده اند مذاکرات مثبی داشته ایم.

شانزدهیم دوره لیگ برتر فوتبال ایران، ششم مرداد ماه سال جاری با حضور 16 تیم آغاز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار