شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف 150 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های این استان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید هداوند اظهار کرد: ماموران پایگاه‌های دریابانی ماهشهر و آبادان در حین گشت زنی، مقادیر قایل توجهی فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی با اشاره به گشت زنی شناورهای سازمانی به منظور برقراری نظم و امنیت و مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت در آب‌های ساحلی، تصریح کرد: در یکی از این گشت‌زنی‌ها در خورهای فرعی، دو لنج تجاری سوخت قاچاق حامل 46 هزار و 200 لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف کردند.

به گفته این مقام مسئول، ماموران در این عملیات پس از درگیری با تعدادی از قاچاقچیان، لنج‌های تجاری را توقیف و تعداد پنج نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

هداوند ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر نیز در حوزه پاسگاه سجافی، پرسنل پاسگاه یک فروند قایق را که در حال یدک کردن کیسه برزنتی حاوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق بود، کشف  کرده و به مقامات قضایی تحویل دادند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین بیان داشت: ماموران اکیپ گشت دریایی گروهان اروند هم در حین گشت زنی با شناورهای سازمانی در حوالی "کرن" به سه فروند شناور صیادی برخورد کرده و ماموران غیور مرزبانی موفق به کشف 53 هزار لیتر سوخت و دستگیری هفت نفر از قاچاقچیان شدند.

به گفته وی، با تلاش‌ها و رشادت‌های شبانه روزی مرزبانان غیور استان در مجموع 149 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در دو روز گذشته کشف و قاچاقچیان تحویل مقامات قضایی شده‌اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار