اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
 سرپرست فرمانداری اندیمشک از مهار آتش سوزی در مناطق جنگلی بخش الوار گرمسیری این شهرستان خبر داد و گفت:این آتش سوزی وسعت زیادی نداشت و با کمک اهالی اوایل صبح امروز مهار شد.

بخشی از جنگل های منطقه بزرگ آب دشت لاله بخش الوار گرمسیری اندیمشک در شمال استان خوزستان از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه به دلیل نامعلومی شعله ور شد. پیمان جهانگیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در تماس تلفنی ساکنان منطقه این آتش سوزی حوالی ساعت سه بامداد در منطقه بزرگ آب دشت لاله شروع شد که این موضوع به صورت تلفنی به مسوولان استانی نیز منعکس گردید.

وی اظهار کرد:اهالی منطقه مانع گسترش آتش سوزی شده و با کمک آنان این آتش سوزی صبح امروز مهار شد و مشکل خاصی رخ نداده است. جهانگیری گفت:خسارت آتش سوزی ناچیز بوده و صبح امروز نیز جلسه ویژه ای با حضور ، بخشداران ، منابع طبیعی و برخی ادارات مرتبط در محل فرمانداری تشکیل شد که به صورت ویژه مشکلات بررسی و تدابیر لازم برای کنترل هرچه بهتر آتش اندیشیده شد.

وی بیان کرد:یک گروه ویژه در کنار اهالی این منطقه در محل مورد نظر مستقر شده و برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش شرایط را تحت کنترل دارند. سرپرست فرمانداری اندیمشک از تلاش اهالی در مهار به موقع این آتش سوزی و جلوگیری از خسارت جدی ، تقدیر کرد.
در شهرستان اندیمشک 80 هزار هکتار جنگل وجود دارد که به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات این جنگل ها در معرض نابودی ناشی از آتش سوزی قرار دارند. 

افزون بر یک هزار هکتار از جنگل های بخش الوار اندیمشک که دارای گونه های گیاهی ‏نادر هستند نیز در سالهای گذشته در آتش سوخت. 

بخش الوار گرمسیری اندیمشک در شمال استان خوزستان دارای 187 روستا و حدود 25هزار نفر جمعیت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار