شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۴

رییس شورای شهر شوشتر گفت :شوشتر پیر شده است.

رییس شورای شهر شوشتر گفت: شوشتر با وجود سابقه چند هزار ساله متاسفانه از شاخصهای رشد و توسعه برخوردار نمی باشد این شهر جایگاه علما و بزرگانی است که شهرت آنان جهانی است ، شوشتر شهر آثار باستانی و سازه های آبی است که مردم این دیار بدون وسایل پیشرفته در سالیان بسیار دورگذشته توانستند این آثار را از خود بر جای بگذارند بطوریکه امروزه جهانیان با دیدن این آثار انگشت به دهان شده اند . اکنون چهره اش ” پیر” شده است و بر متولیان استانی و کشوری واجب است که احترام این شهر را با دادن اعتباراتی ویژه رعایت کنند .

وی افزود : در زمان جنگ تحمیلی اکثر شهرهای استان خوزستان درگیر جنگ و دفاع مقدس بودند و عملاً پیشرفت عمرانی کمتر امکان پذیر بود . این در حالی است که خیلی از استانها سیر پیشرفت و عمران خود را می پیمودند بنابراین ما جبران عقب ماندگی آن ایام را با اختصاص اعتبارات ملی به این استان درخواست می کنیم .

رییس شورای شهر همچنین خاطرنشان نمود : سهم اعتبارات استان خوزستان از درآمدهای نفت کم می باشد لذا باید نمایندگان محترم مجلس به این نکته توجه ویژه ایی داشته باشند و درصد بیشتری را برای اعتبارات استان از درآمدهای نفت مطالبه نمایند


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار