اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس با فسخ یک طرفه قرارداد روانه ترکیه شده است.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ رامین رضائیان که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یک طرفه در سازمان لیگ فسخ کرده است. رضائیان به استناد بندی در قرارداد که در آن تاکید شده باشگاه پرسپولیس موظف به تسویه کامل قرارداد با وی دو هفته بعد از اتمام لیگ است، این قرارداد را به سازمان لیگ ارائه داده و فسخ خود را گرفته است.

یقینا این خبر با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه می شود که 75درصد از رقم قرارداد فصل را به وی پرداخت کرده است. باشگاه پرسپولیس عقیده دارد فسخ رضائیان قانونی نیست چراکه وی از سوی باشگاه جریمه شده و به همین مساله پرسپولیس را در موضع تسویه کامل قرار می دهد.

رضائیان که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد مشغول مذاکره با تیم ریزه اسپور است و قصد دارد فوتبال خود را خارج از ایران ادامه بدهد. البته به نظر می رسد او برای دریافت رضایتنامه کار دشواری پیش رو داشته باشد و وارد یک دعوای حقوقی با پرسپولیس بشود.

اعلام خبر فسخ قرارداد در شرایطی که رضائیان در ترکیه به سر می برد، نشان از این دارد که این بازیکن در روزهای عدم حضور در تمرینات تیم ملی بیکار نبوده و از طریق حقوقی مطالبه خود را از باشگاه پرسپولیس پیگیری می کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار