شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۰

این روزها خرید مرغ درماه مبارک رمضان برای مردم محروم هندیجان به کابوسی طولانی تبدیل شده است.

متاسفانه برای خرید یک عدد مرغ سهمیه بندی دولتی مردم 38000 نفری هندیجان بایدبه یک مغازه مراجعه کنند و درهوای گرم با نوبت گرفتن درصف های طولانی شاید نوبتشان شود و بتوانند حداقل یک مرغ برای سفره افطاری وبچه هایشان یه منزل ببرند.

این درحالی است که مسئولان مربوطه از نبودامکانات در افزایش قیمت ها در هندیجان را عامل اینگونه گرانی های سرسام آور می دانند.

رئیس نمایندگی صنعت، معدن و تجارت گفت: نبودامکانات باعث افزایش قیمت ها درهندیجان است.

خالق شعبانی افزود:راه اندازی سامانه ستادخبری 124 درماه مبارک رمضان تا شهروندان عزیز برای هرگونه انتقاد،شکایت و پیشنهادمی توانندبا مادر تماس باشند این سامانه شبانه روزی است.

شعبانی عمده مشکلات افزایش قیمت ها در هندیجان را در نبودمیدان میوه وتره بار،نبودماشین آلات استاندارحمل ونقل گوشت مرغ و گوشت قرمزازمرکزاستان به شهرستان هندیجان،نبودمکان مناسب برای قراردادن صنوف مزاح(جوشکاری،تراشکاری،تعمیرگا های خودرو وموتورسیکلت و صنوفی از این قبیل...)

لازم به ذکر است کل سهمیه مردم هندیجان درگوشت مرغ روزانه 1000 کیلو است که نمی دانیم 38000 نفر چگونه باید با این رقم سهمیه کناربیایند.

گفتنی است بعضی از افراد پیامک های در مورد افزایش قیمتها به بعضی مسئولین ارسال کرده اند که متاسفانه گفته شده این پیامک ها را خبرنگار ما ارسال کرده اند لذا ما این قبیل اقدامات را محکوم می کنیم و خواستار پاسخگویی مسئولین مربوطه هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار