اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
وقوع انفجار در یک باشگاه شبانه شهر 'پوچونگ' در ایالت 'سلانگور' مالزی طی ساعات اولیه بامداد سه شنبه باعث زخمی شدن دستکم 8 نفر شد.

به گزارش ایرنا، 'عبدالرحیم جعفر' معاون کمیسیونر ایالت سلانگور مالزی اعلام کرد که این انفجار با یک نارنجک دستی به وقوع پیوست و پلیس در حال بررسی این حادثه است.

این مقام مالزیایی تصریح کرد که تحقیقات با هدف تعیین اینکه آیا این حادثه به دلیل رقابت تجاری، انتقام و یا هدف گیری افراد خاصی بوده است، ادامه دارد.

انفجار در یک باشگاه شبانه مالزی (+عکس)

بنابر گزارش رسانه های محلی، این حادثه ساعت دو و 30 دقیقه بامداد به وقت محلی و در حالی که گروهی در حال تماشای بازی فوتبال 'یورو 2016' در این مکان گردهم آمده بودند، رخ داد.
'عبدالرحیم جعفر' معاون کمیسیونر ایالت سلانگور همچنین اعلام کرد که یک خودرو که در فاصله 30 متری این مرکز قرار داشته بر اثر این انفجار آسیب دیده است.

پلیس مالزی، تروریستی بودن این انفجار را رد کرد.

جزئیات بیشتر در ارتباط با حادثه از قبیل وضعیت عمومی مجروحان و عاملان احتمالی این انفجار تاکنون اعلام نشده است.

'پوچونگ' در جنوب غربی کوالالامپور پایتخت مالزی واقع شده است.

کمتر از دو سال پیش نیز براثر انفجار یک نارنجک مقابل باشگاه شبانه در کوالالامپور همزمان با افزایش اختلافات در مالزی بر سر برگزاری یک جشنواره مشروبات الکلی 13 نفر که چند تبعه خارجی در بین آن ها دیده می شدند، مجروح و یک نفر کشته شد.

مالزی طی دو سال گذشته نیز شاهد انفجار بمب های دستی در باشگاه های شبانه بوده و پلیس اکثر این انفجارها را ناشی از انتقام های شخصی یا باندهای موادمخدر و دیگر خلافکاران دانسته است.

برچسب ها: مالزی ، انفجار ، باشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار