اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
به مناسبت ماه مبارک رمضان ضیافت افطار 160 نفر از معتادان بهبودیافته با حضور مسؤولان توسط اداره بهزیستی خرمشهر برگزار شد.

شامگاه دوشنبه ضیافت افطار موسوم به «مهر رمضان» با حضور معتادان بهبودیافته مراکز ترک اعتیاد خرمشهر توسط اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد که در آن فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر حضور داشت.

اداره بهزیستی خرمشهر 5 هزار و 700 خانوار تحت پوشش خود دارد که در حال حاضر به آنها خدمت‌رسانی می‌کند، در همایش مهر رمضان حدود 160 نفر از معتادان بهبودیافته زیر نظر اداره بهزیستی با مسئولان این اداره و جمعی از خیرین شهرستان همسفره شدند.

علی فرحانی در حاشیه این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: این طرح و سفره مهر رمضان به‌منظور جذب و جلب مشارکت‌های مردمی و نیکوکاران، حضور مسؤولان در بین مددجویان و بررسی مشکلات و تلاش برای رفع و حل برگزار شد.

وی عنوان کرد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان توسط اداره بهزیستی از منازل مددجویان و نیازمندان برای حل و رفع مشکلات زیاد آنها بازدید شد و هدایایی از جمله هدایای نقدی خیران به مددجویان تحویل داده شد.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر از برگزاری جشن گلریزان در 27 ماه رمضان خبر داد و گفت: جشن گلریزان برای پاکی و خلاصی معتادان بهبود یافته در محل اداره بهزیستی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: از خیران خواستاریم که برای اکرام و کمک به مدد جویان در روز جشن گلریزان حضور داشته باشند تا مقداری از مشکلات این قشر مددجو حل و رفع شود.

فرحانی خاطرنشان کرد: مسؤولان بر مبنای سنت حسنه اکرام باید اقشار ضعیف و مشکل دیده را دریابند و برای حل و رفع این مشکلات تلاش و کوشش به خرج دهند تا ذره‌ای از این مشکلات بر‌طرف شود.
 
وی مسکن و درمان را از مهم‌ترین مشکلات مددجویان دانست و اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص شهرستان خرمشهر و بالا بودن میزان کرایه و اجاره‌ها تعداد زیادی از نبود مسکن رنج می‌برند و باید مسؤولان به این مشکلات و خواسته‌ها توجه ویژه‌ای کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این سفره ضیافت افطار موسوم به «مهر رمضان» ششمین سفره‌ای است که توسط اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر انجام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار