اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
  جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی فروش مال غیر و چک های بلامحل در شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش شوشان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: با مراجعه حضوری فردی به ماموران انتظامی شهرستان شادگان مبنی بر اینکه دو نفر با صدور چک بلامحل اقدام به خرید خودرو از اهالی روستا نموده و در حال حاضر با خودروی سمند وی متواری شدند بلافاصله دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و راهنمایی شاکی دو متهم به کلاهبرداری را که با خودرو سمند در حال فرار بودند در یکی از روستاهای شهرستان شادگان شناسایی و دستگیر کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به انواع کلاهبرداری از شهرها و روستاهای همجوار اعتراف کردند، افزود: با جمع بندی تحقیقات صورت گرفته میزان کلاهبرداری آنها بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است، که تعداد زیادی از مالباخته ها شناسایی و به پلیس آگاهی شهرستان دعوت شدند.

سرهنگ صالحی در خاتمه با بیان اینکه تحقیقات جهت کشف کلاهبرداری های دیگر همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: از گرفتن چک های ناشناس خودداری کرده و در صورت معامله با چک حتما از بانک مربوطه مشخصات موجودی و اصالت چک را استعلام کنند.

شهرستان شادگان در 90 کیلومتری جنوب اهواز و 35 کیلومتری شمال آبادان در استان خوزستان قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار