اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
قرار است، خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در جلسه روز یکشنبه آینده مجلس حضور یافته و گزارشی از اقدامات این سازمان برای مقابله با پدیده ریزگردها به نمایندگان مجلس ارائه کند.
 سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه هفته آینده خانه ملت خبر داد.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده قرار است آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه هفته آینده پارلمان حضور یافته و گزارشی از اوضاع منطقه‌ای داخلی و منطقه‌ای به وکلای ملت ارائه کند.

وی افزود: همچنین قرار است، خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در جلسه روز یکشنبه آینده مجلس حضور یافته و گزارشی از اقدامات این سازمان برای مقابله با پدیده ریزگردها به نمایندگان مجلس ارائه کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به دستورکار دیگر جلسات علنی مجلس در هفته آینده، اظهار کرد: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس، قرار است محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز در جلسه روز یکشنبه آینده خانه ملت حضور یافته و گزارشی از وضعیت شبکه ملی اطلاعات به نمایندگان ملت ارائه دهد.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از روز 19 تیر و به‌مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می‌روند و مجلس و کمیسیونها جلسه نخواهند داشت.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment به یاد تمامی رزمندگان سپاه خدا آنها که رفته اند و رزمندگان زنده .صلوات ختم کنیم.و سلامتی خانواده هایشان و شادی روحشان.رزمندگانی مانند محسن رضایی علی شمخانی مرحوم علی هاشمی احمد غلامپور امیر حیات مقدم مرحوم سیاف زاده .حاج ابراهیم همت رزمنده و فرمانده لشکر 27.متوسلیان.مهدی باکری و حمید باکری .و تمامی افرادی که برای رضای خدا کار کرده اند و فعالیت میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار