اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۰

شوشان : هادی نظری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شوشتر از اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار جهت تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، هادی نظری گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان شوشتر که به ریاست فرماندار  و با حضور معاونین و مدیران کل استانداری خوزستان برگزار گردید از محل اعتبارات تملک داراییهای سال 91 مبلغ 3 میلیارد ریال جهت تعمیر و تجهیز و مکانیزه نمودن کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر اختصاص یافت .

نظری افزود: همچنین با مساعدت فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شوشتر مبلغ 1 میلیارد ریال  جهت شروع بکار احداث دو باب کتابخانه عمومی در شهرک اندیشه و شهر گوریه  تخصیص داده شد.

وی افزود: شهرک اندیشه و شهر گوریه تا کنون فاقد کتابخانه بوده که با پیگیریهای انجام شده و طرح موضوع در جلسه انجمن شهر گوریه مقرر گردید که طی سال 91 از اعتبارات تملک داراییها و اعتبارات توسعه شهرستان نسبت به احداث این دو باب کتبخانه اقدام گردد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شوشتر گفت: از آنجاییکه درخواستهای مردمی نیز در خصوص احداث کتابخانه در این بخش زیاد بوده است با همکاری مسئولین بخش و تاکید فرماندار شوشتر زمین و اعتبار جهت ساخت کتابخانه در این دو منطقه در نظر گرفته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار