اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مدیرکل سیاسی وزارت کشور: ایجاد شعب استانی خانه احزاب
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت:‌ تغییر فرمانداران یک امر طبیعی است و الان هم وجود دارد و بر اساس ارزیابی‌ عملکردها انجام می‌گیرد....


مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت:‌ تغییر فرمانداران یک امر طبیعی است و الان هم وجود دارد و بر اساس ارزیابی‌ عملکردها انجام می‌گیرد.

به گزارش شوشان ، محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به جلسه مشترک معاونت سیاسی این وزارتخانه با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت ریاست فعلی خانه احزاب رو به پایان است و در طول این مدت یکی از گرایش‌های خاص سیاسی در این مسند حضور داشتند در این جلسه تصمیم‌گیری شد تا در انتخابات آتی جریان سیاسی دیگری در رأس این مسئولیت قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به همگرایی و اتفاق نظری که بین اعضای شورای مرکزی خانه احزاب وجود دارد انتخابات بسیار خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد:‌ایجاد شعب استانی خانه احزاب یکی دیگر از مواردی بود که در جلسه مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت زیرا در این زمینه درخواست‌هایی مطرح شده بود که برای تحقق این امر تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

رضازاده تصریح کرد: تجهیز خانه احزاب یکی از درخواست‌های شورای مرکزی بود که ان‌شاءالله با اهتمام ویژه‌ای که وزارت کشور در این زمینه به خرج می‌دهد به زودی این مجموعه مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر فرمانداران بر اساس ارزیابی عملکردشان در دستور وزارت کشور است یا خیر،‌گفت: تغییر تحولات طبیعی همیشه وجود دارد و الان هم این مسئله در دستور کار است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که برخی از مردم شهرستان پیشوا نسبت به انتخاب فرماندار جدید اعتراض داشتند و آیا بر این اساس تغییری در تصمیم وزارت کشور ایجاد شده است یا خیر، گفت:‌فرماندار جدید شهرستان پیشوا در استان تهران یکی از مدیران باسابقه در وزارت کشور بوده و تغییری در تصمیم وزارت کشور گرفته نشده است.

رضازاده همچنین تأکید کرد: تغییر فرهادی فرماندار تهران در دستور کار وزارت کشور نیست.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
فاطمه عطشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
comment
0
0
comment با سلام و احترام
امیدوارم فرماندار [...] هم که فردی بسیار فرصت طلب و حزب باد است نیز تغییر یابد کسی که با عملکرد ضعیف خود نشان داد که مردمی نیست و فقط فکر موقعیت خود و کاملا قدرت طلب است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment انشالله اهواز از تغیرات فرمانداران بی نصیب نمونه وکسی رو جایگزین کنن که ساکن اهوازباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار