شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۶

شوشان : دکتر مسعود صدری نسب رئیس منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای اداری دبیرخانه منطقه با حضور دبیر، مدیران و کارکنان دبیرخانه به تشریح مهمترین اهداف خود پرداخت و افزود: راه اندازی مراکز رشد و فناوری از اولویت های منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس منطقه شش دانشگاه با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سه دهه فعالیت خود سبب توفیقات و خدمات چشمگیری در کشور و به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و بار عظیمی را از روی دوش نظام در راه توسعه آموزش عالی برداشته است. وی دهه چهارم را دهه کیفیت و کار کیفی در دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و ادامه داد: همه باید بروی امور کیفی دانشگاه کار نموده و با اهمیت دادن به فضاهای فرهنگی، آموزش و پژوهش با کمک یکدیگر منطقه شش دانشگاه را سرآمد کلیه دانشگاه های کشور نماییم.

صدری نسب کار دانشگاه آزاد اسلامی را حوزه فرهنگی مطلوب ارزیابی نمود و تاکید کرد: در این راستا باید بیشتر کار کنیم تا جوابگوی انتظارات حضرت امام (ره) که نقشی تاثیر گذار در پا گرفتن این دانشگاه داشت، باشیم. وی بخش آموزشی را نیز بسیار مهم خواند و افزود: باید در حوزه آموزشی هم به سمت و سویی حرکت کنیم تا طرح آمایش سرزمین آموزش عالی را اجرایی کرده و منطقه شش دانشگاه باید از آن سهم خوبی را به خود اختصاص دهد.

رئیس منطقه شش دانشگاه با تاکید بر بومی سازی در جذب دانشجو در واحدهای استان به برنامه ریزی خود برای کمک به واحدهایی که از این لحاظ آسیب می بینند اشاره نمود و گفت: در این خصوص تلاش خود را جهت اختصاص یارانه به واحدهایی که آسیب می بینند خواهم نمود. وی در ادامه به مقوله پژوهش در دانشگاه پرداخت و گفت: با توجه به صنعتی بودن استان و پتانسیل های خوزستان باید از تمام توانمندیهای دانشگاه و صنعت استفاده نماییم و ارتبط مستحکمی بین صنعت و دانشگاه برقرار کنیم.

صدری نسب راه اندازی مراکز رشد و کارآفرینی را امری حیاتی دانست و افزود: امسال پارک علم و فناوری استان خوزستان مصوب و بودجه آن نیز مشخص شده است و باید در شهرهایی مانند ماهشهر بدلیل همجواری با صنایع پتروشیمی و دزفول بدلیل همجواری با صنعت و کشاورزی مراکز رشد فناوری را تاسیس و گسترش دهیم. وی توجه به توسعه و گسترش آزمایشگاهها و کارگاه ها را موضوع راهبردی نامید.

رئیس منطقه شش دانشگاه موضوع معیشت کارکنان و اعضای هیات علمی را مورد توجه قرار داد و گفت: باید طح درآمد و معیشت کارکنان و اعضای هیات علمی را ارتقاء داده و با تامین معیشت آنان قدردان زحماتشان باشیم. وی به اختلاف حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاههای مجاورشان پرداخت و گفت: باید این اختلاف را کاهش و کمتر نماییم.

صدری نسب آمادگی خود را جهت کار سازنده در دانشگاه اعلام و افزود: با کمک همه باید در منطقه شش به دستاوردهای جدیدی نایل شویم.

قابل ذکر است در این نشست صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانرد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منطقه شش دانشگاه، دکتر مجتبی علوی فاضل دبیر منطقه شش،  مدیران و کارکنان دبیرخانه حضور داشتند و افطار را در کنار هم صرف نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار