شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

با وجود اینکه شهرستان دزفول حدود ۱۹ ماه است بدون فرماندار است وعملا توسط سرپرست اداره می شود، مشخص نیست چرا استاندار قصد دارد رکورد شهر بدون فرماندار را در گینس به ثبت برساند بدیهی است خود نیز رکورد پرسابقه ترین ترین استاندار خوزستان را به خود اختصاص داده که بر این اساس ترینهای این استان تکمیل شود!

به گزرش دز ان ان ، با توجه به حضور نماینده جوان و پر انرژی دزفول در مجلس انتظار می رود حق مسلم داشتن فرماندار ویژه را برای دزفول در اولین قدم حضور خود اخذ نماید.

باید توجه داشت حضور یک فرماندار توانا، بسیار برای شهرستان حائز اهمیت است،ولی از یک نکته نباید غافل شد که فرماندار مذکور بایستی مورد وثوق مردم و متدینین شهرستان نیز باشد، اگر قرار است شخصی از سوی استانداری به دزفول تحمیل شود، سر پرست فعلی عمده ی فاکتور های لازم را برای فرمانداری دار است.

پس از کش و قوسهای فراوان و شایعاتی که گفته میشد حسن حائری گزینه فرمانداری ویژه دزفول است صبح امروز طی حکمی از سوی سید جعفر حجازی استاندار خوزستان “حسن حائری” به عنوان رئیس جدید کمیته تخصصی فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خوزستان منصوب شد.

بنا بر همین گزارش، حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با حفظ سمت به عنوان رئیس جدید کمیته تخصصی فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان معرفی و از زحمات، تلاش و فعالیت های آقای مهندس عمران حیدری مدیرکل صدا و سیمای خوزستان و رئیس پیشین این کمیته با اهدای لوح قدردانی شد.

با این حکم و حجم کار وی، بعید به نظر می رسد که از حائری برای فرمانداری دزفول استفاده شود!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار