اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
نوبیا Z11 از چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون بهره می‌گیرد و در دو مدل ۴ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا ۶ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی روانه بازار می‌شود.

باخبر شدیم سوگلی جدید ZTE پس از مدتی ناز و عشوه، رخ نشان داده است. گوشی نوبیاZ11 به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز است و از ۶ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره می‌برد.

گوشی قدرتمند ZTE Nubia Z11 معرفی شد

طی مراسمی رسمی، شرکت چینی ZTE پرده از جمال جدیدترین پرچمدار خود برداشت، نوبیاZ11، آخرین عضو این خانواده است و تاکنون گوشی‌های نوبیا Z11 Max و نوبیا Z11 Mini را از این خانواده شاهد بوده‌ایم.

بد نیست بدانید ،شرکت ZTE پرچمدار جدید خود را به لحاظ سخت‌افزاری تا دندان مسلح روانه بازار کرده است. بدنه تمام فلزی و صفحه‌نمایش بدون حاشیه مواردی هستند که از لحاظ زیبا شناختی در خصوص این گوشی پرچمدار در نگاه اول به چشم می‌آیند. همان‌گونه که اشاره شد نوبیا Z11 از چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون بهره می‌گیرد و در دو مدل ۴ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا ۶ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی روانه بازار می‌شود. لازم به ذکر است که برای دسترسی به حافظه ذخیره سازی بیشتر،‌هر دو گوشی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز بهره می‌برند.

گوشی قدرتمند ZTE Nubia Z11 معرفی شد

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه سنسور IMX298 ساخت دست شرکت سونی، با قابلیت پشتیبانی از OIS، فوکوس خودکار تشخیص فاز،‌دیافراگم f/2.0 و محافظ لنز یاقوت اندود مشخصات دوربین پشت ZTE Nubia Z11 را تشکیل می‌دهد. در قسمت جلو نیز برای دوربین سلفی این گوشی از لنزی ۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرون و دیافراگم f/2.4 که زاویه واید ۸۰ درجه را پوشش می‌دهد استفاده شده است.

صفحه‌نمایش نوبیا Z11 نیز بزرگ است و با صفحه‌ای ۵.۵ اینچی طرف هستیم که رزولوشن فول اچ‌دی دارد. شیشه گوریلا گلس ۳ وظیفه محافظت این صفحه‌نمایش را بر عهده دارد. به لحاظ باتری نیز در پرچمدار جدید ZTE شاهد باتری ۳ هزار میلی‌آمپری هستیم که از فناوری شارژ سریع کوالکام نسخه ۳.۰ پشتیبانی می‌‌کند. اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو به همراه رابط کاربری نوبیا نسخه ۴.۰، مشخصات نرم‌افزاری Z11 را تشکیل می‌دهد. این روزها تمامی گوشی‌های تراز اول به سنسور تشخیص اسکن اثر انگشت مجهز هستند که نوبیا Z11 نیز از این فناوری بی‌بهره نمانده است و سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی با سرعت تاخیر 0.1 ثانیه قفل گوشی پرچمدار جدید ZTE را باز می‌کند.

گوشی قدرتمند ZTE Nubia Z11 معرفی شد

انتظار می‌رود Nobia Z11 در تاریخ هشتم مرداد ماه روانه بازار چین شود. نسخه استاندارد این گوشی که ۴ گیگابایت رم دارد و از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند در چین با قیمتی حدود ۳۷۵ دلار به فروش می‌رسد و نسخه تراز اول نوبیا Z11 که ۶ گیگابایت رم دارد و به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است قیمتی برابر با ۵۲۶ دلار خواهد داشت.

با توجه به سیاست‌هایی که از نوبیا سراغ داریم انتظار می‌رود این گوشی پرچمدار را پس از مدتی در سایر بازارها نیز شاهد باشیم.

منبع: فارنت


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار