اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: علی‌رغم همه کاستی‌ها، نفت مسجدسلیمان همچنان محبوب ترین تیم بختیاری در ایران است. همگان بر این امر واقفند اگر نگاه مسئولین نفت به تیم پرطرفدار مسجدسلیمانی کمی منصفانه تر بود با وجود خیل پرشور هوادارن جایگاه این تیم قطعاً در لیگ برتر دو سال پیش تثبیت می شد.

نفت و سرنوشت این تیم همیشه یکی از دغدغه های جوانان و مردم مسجدسلیمان بوده و هست، نگرانی که با تعلل مدیران در انتخاب سرمربی این تیم بی دلیل هم نیست. اما آنچه امروز این نگرانی را دو جندان کرده است انتشار شایعاتی در ارتباط با سرمربی فصل آینده است که از گوشه و کنار به گوش می رسد. اسامی چون سیاوش بختیاری زده که فصل گذشته علیرغم تعهد به نفت مسجدسلیمان به محض پیشنهاد از تیم استقلال اهواز تیم نفت را رها و به استقلال اهواز پیوست که البته با این تیم به لیگ یک نیز سقوط کرد، همچنین سابقه ایشان در فصل ۹۰ – ۹۱ که به دلیل نتایج ضعیف از تیم نفت برکنار شد یا کریم بوستانی که بیشتر او را به عنوان مربی دروازه بان ها می شناسیم تا سرمربی یک تیم.

مسئولین تصمیم گیرنده باید بپذیرند اگر می خواهند شاهد آشتی دوباره اکثریت هواداران با این تیم باشند باید از مربیانی چون بهروز مکوندی، داریوش یزدی و… استفاده کنند و هوادارن پرشور بختیاری با وجود چنین مربیان ارزشمند و محبوبی به هیچ وجه علاقمند به حضور مربیان دیگر و آزمون پس داده نیستند…

به اعتقاد ما شایعاتی همچون بازنشسته بودن مکوندی و منع قانونی برای تصدی سرمربی گری نفت با توجه به بازنشسته بودن بیژن عالی پور مدیر مناطق نفتخیز جنوب و یا بیژن زنگنه وزیر نفت و بکارگیری ذوباره آنان نشان می دهد که طرح چنین مسئله ای برای فرار از فشار هواداران است و حتی اگر واقعیت هم داشته باشد به راحتی قابل حل است.

نفت به دلیل همه مدیریت‌های غلط و ناکارآمد در گذشته روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته است اما علی‌رغم همه کم توجهی ها و عدم سیاست گذاری برای این تیم که آیا هدف صعود به لیگ برتر است یا ابقا در لیگ ۱ با تلاش هواداران و زحمت کشان بومی این تیم خود سرپا نگه داشته است. این امیدواری را داریم با درایت هدایت یزدی گزینه هایی که هم می توانند به نفت کمک کنند و هم محبوب هواداران هستند به عنوان سرمربی آینده نفت انتخاب شوند و افراد آزمون پس داده به این تیم تحمیل نشوند که قطعاً تبعات آن غیر قابل جبران خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار