شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
روایتی از ضیافت افطار با رییس جمهور
 سیدیاسین افرا 
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اهواز 

چهارشنبه شب در دعوتی که توسط نهاد ریاست جمهوری در برنامه افطاری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد حضور یافتم با این که بنده یکی از کاندید های صحبت در این برنامه بودم متاسفانه فرصتی به فعالین دانشجویی تشکل های اصلاح طلب داده نشد ، اما در افطاری فرصتی پیش آمد تا به صورت شخصی صحبتی با ریاست محترم جمهوری پیرامون مسائل خوزستان و انتصاب استاندار جدید صورت بگیرد که شنیدن صحبت های ریاست محترم جمهور خالی از لطف برای بسیاری از فعالین سیاسی نیست.

در ابتدا به عنوان فعال دانشجویی و عضوی از خانواده اصلاح طلبان خوزستان تشکر خودم و مجموعه دانشجویی  از ریاست جمهوری به خاطر انتصاب شایستشون و نامه که ای که خطاب به ریاست جمهوری نوشته شده بود را عرض کردم.

دکتر روحانی ضمن تقدیر از فعالین دانشجویی که به عنوان دیدبان های جامعه مدنی نسبت به تحولات استانی نیز حساس بوده و دایره اثرگذاری خود را از حوزه دانشگاه فراتر دیده از همه مجموعه دانشجویی خواستند که مجموعه سیاسی دولت چه در سطح کشوزر چه در استان را تنها نگذاشته انتقادات و راه کار های خود برای توسعه هرچه بیشتر استان و کشور را به کار ببرند.

در سوال بنده از ریاست جمهوری که چه اندازه انسجام فعالین سیاسی و مجموعه اصلاح طلبان و حامیان دولت و تک صدایی که کم و بیش به گوش می رسید در این انتصاب تاثیر داشت که دکتر روحانی فرمودند قطعا چنین مواردی بی تاثیر نبوده و بی تاثیر هم نخواهد بود.

ریس جمهور با نام بردن از دکتر شریعتی با عنوان "شریعتی جوان" از همه مجموعه خوزستان من جمله اقوام  خواستند که به شریعتی جوان در ادامه مسیر برای پیش برد سند توسعه و همچنین برناکه های دولت کمک کنند.

رئیس جمهور در جواب سوال بنده که آیا شریعتی استاندار یک ساله خواهد بود با خنده جواب دادند "شما دولت را پیش از انتخابات 96 یک دوره ای کردید" که برداشتی که از صحبت رئیس جمهور صورت گرفت بعد از صحبت جدا با دکتر نهاوندیان در صورت رای اوری روحانی در انتخابات 96 شریعتی استاندار 5 سال آتی خواهد بود.

ریاست محترم جمهور در سوالی که از ایشان پرسیدم مبنی بر این که آیا شریعتی می تواند به عنوان جوان ترین استاندار کشور به عنوان الگویی برای حضور جوانان در عرصه کلان کشور خوشبین بود که ریس جمهور گفتند که در این دولت با توجه به شرایطی که در دولت سابق وجود داشت متاسفانه طوری که باید می بود جوانان استفاده نشد اما در اینده نزدیک شاهد حضور جوانان خواهیم بود . شریعتی جوان به عنوان اغاز حضور جوانان در عرصه سیاسی هستند و این ادامه دار خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار