شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
شوشان: علی گردو شرور خطرناک آبادانی که اقدام به عربده کشی در سده آبادان کرده بود، با دیدن پلیس خود را داخل رودخانه بهمنشیر پرتاب کرد.

در پی تماس های پی در پی ساکنان منطقه سده آبادان با پلیس 110 مبنی بر اینکه شروری به نام علی معروف به علی گردو، دو شب متوالی است که با شمشیر زنی و قمه کشی اقدام به زورگیری و عربده کشی می کند ماموران کلانتری 15 شهری آبادان بلافاصله به محل اعضام شدند و علی گردو را شمشیر به دست دیدند.

حضور پلیس تاثیری در رفتار علی گردو نداشت تا اینکه نیروی کمکی از راه رسید و جوان شرور باز به قدرت نمایی اش ادامه داد.

تحقیقات اطلاعاتی پلیس در زمینه این شرور نشان داد وی سابقه دار معروف و بدنامی در شهرستان آبادان بوده و سال گذشته با ساتور به چند پلیس حمله کرده و آنان را زخمی کرده بود تا اینکه با شلیک گلوله زمین گیر شده و مدتی در زندان بود اما پس از آزادی دست از اقدامات مجرمانه اش نکشیده و باز به قدرت نمایی های خیابانی و زورگیری های وحشتناک دست می زند.

ماموران که با توجه به ازدحام جمعیت در منطقه سده امکان تیراندازی نداشتند به ناچار از استوار محمدرضا ماکنعلی پلیس جوان اندیمشکی که 5 بار توانسته بود این شرور را دستگیر کند استفاده کردند و استوار ماکنعلی مامور یگان امدادی که آن شب زمان استراحتش بود به محض اینکه شنید علی گردو از زندان آزاد شده و باز هم به کارهای گذشته اش ادامه می دهد برای رویارویی با این شرور خطرناک دست خالی و با لباس شخصی در محل حاضر شد.

علی گردو که حتی از اسم استوار ماکنعلی وحشت داشت با اینکه ماموران زیادی وی را محاصره کرده بودند خود را درون رودخانه پرتاب کرد و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
0
0
comment چرا عکس هایی از صحنه ی جرم نمیزارید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار