شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
قهرمان تکواندو خوزستان و کشور در وزن 80- کیلوگرم با بیان این‎که حضور ملی‎پوشان المپیکی در کنار تکواندوکاران خوزستانی مقدمه‎ای برای پیشرفت روزافزون ورزشکاران استان در این رشته خواهد بود، عنوان کرد: تلاش می‎کنم روزی من نیز المپیکی شوم.

فردین اسکندری در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص تمرین در کنار ملی‎پوشان المپیکی، اظهار کرد: چند تمرین بسیار خوب را کنار ملی‎پوشان انجام دادیم و بازیکنان خوزستانی هم با نگاه کردن به این ملی‎پوشان المپیکی، انگیزه گرفتند و به نظرم سطح تکواندو خوزستان با این اقدام مثبت، ارتقا یافت و در آینده نیز بالاتر خواهد رفت.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد این تمرین و حضور ملی‎پوشان در کنار تکواندوکاران خوزستانی مقدمه‎ای برای پیشرفت روزافزون ورزشکاران استان در این رشته باشد.

دارنده رنکینگ اول وزن 80- کیلوگرم لیگ تکواندو کشور در سال 92، در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند روزی جای یکی از این ورزشکاران المپیکی را بگیرد، گفت: من پیش از این سابقه دعوت شدن به تیم‎ملی را داشتم ولی صد درصد به یاری خدا تلاش خواهم کرد که به این مهم نیز دست پیدا کنم. من در لیگ کشور و در قالب تیم‎های ملی‎حفاری اهواز، نفت اهواز و مناطق نفت‎خیز جنوب، بارها با چند تن از این ملی‎پوشان المپیکی بازی کردم و حتی سابقه شکست دادن آن‎ها را نیز دارم.این موفقیت‎ها را مدیون خانواده‎ام، استاد محمدزاده و همچنین مربیان پایه‎ام، آقایان مرتضی پناهی و محمد گتوندی هستم که از آن‎ها تشکر می‎کنم.

وی افزود: پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی کشور که پیش از عید نوروز برگزار شد، هر روز در حال تمرین هستم تا خود را مهیای مسابقات انتخابی تیم‎ملی که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‎شود، کنم و درمجموع امیدوارم به یاری خدا در این مسابقات هم بتوانم قهرمان شوم و باز هم به اردوی تیم‎ملی راه پیدا کنم.

اسکندری درباره سطح تکواندوکاران خوزستانی نیز خاطرنشان کرد: به نظرم ورزشکاران استان در سطح خوبی قرار دارند و تنها کمی انگیزه آن‎ها پایین است که به عقیده من این مشکل نیز با تدابیری که هیات تکواندو خوزستان در نظر گرفته است، از جمله دعوت ملی‎پوشان یا قهرمانان سابق به استان برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: چند وقت پیش هیات استان از یوسف کرمی نیز جهت حضور در استان دعوت کرده بود که وی نیز در اینجا حضور یافت و باعث بالارفتن انگیزه ورزشکاران خوزستان شد. این‎ها اقدامات خوبی است که امیدوارم ادامه‎دار باشد.

این تکواندوکار خوزستانی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح نوجوانان چندین قهرمان کشور داریم که امیدوارم آن‎ها نیز روزی ملی‎پوش شوند و بتوانند در رده‎های سنی مختلف تیم‎ملی حضور پیدا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار