شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۸

سدید نیوز نوشت : 1. صورت مساله روشن و قابل فهم است:

قرار است دولت جمهوری اسلامی، بیمارستان 96 تختخوابی تامین اجتماعی را در دزفول احداث کند تا در روند درمان 150 هزار بیمه شده تحت پوشش که عموما از اقشار مولد و زحمت کش جامعه هستند تسهیلاتی ایجاد شود و اندکی از هزینه درمان که بر گرده آنان سنگینی می کند کاسته شود.

راه حل مساله هم کاملا روشن است: برای احداث یک بیمارستان و تاسیسات و نصب تجهیزات آن که مبلغی حدود 20 میلیارد تومان از کیسه بیت المال را طلب می کند باید پیمانکاران کار آزموده، پاک دست و توانمند از طریق آگهی مناقصه رسمی و طی تشریفات قانونی انتخاب شوند.

طبعا خواستگان این پروژه عظیم فراوان خواهند بود و این فرصتی برای مسئولان خواهد بود که بهترین خواستگار را با بهترین پیشنهادها برگزیده و کار را به او بسپارند.

2. اما در دزفول ثابت شده لابی های قومی و صاحبان ثروت و آماده خورها و قانون دان های قانون شکن که از همین راه آلاف و الوفی به هم زده و چاق و چله شده اند اجازه طی مراحل قانونی را نمی دهند. تجربیات و خاطره های تلخی در حافظه تاریخی مردم دزفول در این زمینه وجود دارد که مجال طرح آنها نیست.

بنابراین خطر سرقت، پروژه بیمارستان را تهدید می کند. خطر واگذاری احداث آن به جریان متصل به کانون های قدرت و ثروت، آن هم با دور زدن قانون و ترک تشریفات قانونی!

3. مقدمات لازم برای احداث چنین پروژه مهمی توسط مسئولان و کادر دلسوز تامین اجتماعی استان و شهرستان فراهم شده است از قبیل مطالعات احداث، انجام دیوارکشی، اخذ مجوز کمیسیون ماده 5 استانداری، دریافت سند زمین از سازمان مسکن و شهرسازی و حل مشکل معارضان زمین مذکور از طریق مجاری قانونی

4. در چنین شرایطی که میوه، آماده چیدن است سر و کله این جریان پیدا می شود. یکی از مقامات سابق شهرستان که باید بیش از همه دغدغه اجرای قانون را داشته باشد به عنوان کارگزار اصحاب فتنه و مامور دراویش ذهبیه و با استفاده از جایگاه قانونی خود در مهر ماه 90 طی نامه ای از سازمان تامین اجتماعی می خواهد این پروژه در اختیار یکی از عناصر دراویش به نام (ر- ط) قرار گیرد. وی به منظور برداشتن همه موانع می کوشد مسئولان دزفول را وادار به سکوت کند و سرپرست مراکز درمانی تامین اجتماعی دزفول را که وارد این بازی نشده و به شدت مخالفت می کند حذف نماید.

5. سران دراویش ذهبیه در دزفول و لندن حاضر بودند برای فرستادن کاندیدای مطلوب خود به مجلس و به چنگ آوردن این پروژه و پیگیری دیگر اهداف خود، هر هزینه ای را پرداخت کنند اما تقدیر چنین نخواست و فردی دیگر پا به مجلس نهم گذاشت. فلذا کار آنها برای نیل به این هدف با وقفه مواجه شد. اما این جریان هرگز نمی خواهد به سادگی تسلیم قانون شود آنان تلاش برای به چنگ آوردن این پروژه و تبدیل آن به نام دراویش را کف مطالبات خود می دانند. همان بلایی که بر سر بیمارستان 500 تختخوابی دزفول آوردند و به گونه ای غیر قانونی و ریاکارانه نام قطب خود گنجویان را بر سر در این بیمارستان دولتی نشاندند و دزفول را برای مدتی طولانی در التهاب و اختلاف فرو بردند.

6. اینجا میدان آزمایش کارآمدی و درایت نماینده محترم فعلی دزفول جناب آقای مهندس پاپی زاده است. او باید ثابت کند دست به دست شدن قدرت و گردش مسئولیت ها امری صوری نیست و او اجازه نخواهد داد همچنان در بر همان پاشنه بچرخد. او باید ریشه ی این تصور را بخشکاند که جریان همسو با دراویش و سکولارها و صاحبان ثروت و قدرت به سنگر نمایندگی فعلی نقل مکان کرده و با عناصر مساله دار خود چاشنی عدالت خواهی و مردم داری او را خنثی کنند.

مردم از نماینده خود در مجلس انتظار دارند در قد و قواره یک عنصر مقتدر، قانون گرا و صالح، توهم تبدیل خود به یک فرد تسلیم و منقاد این جریان ها را از ذهن ها بزداید و این، بر محبوبیت نماینده خواهد افزود و امیدها را در مردم تقویت خواهد کرد.

7. اما سران دراویش که با زادگاه مستر چرچیل و سیاست های ماکیاولی آن پیوندی ذاتی، تاریخی و وثیق دارند از این همه دست و پا زدن برای کسب چنین امتیازی چه اهدافی را دنبال می کنند؟ باز کردن جعبه سیاه این پروژه و کشف راز و رمز آن بسیار ساده است:

هدف نخست آنها به دست آوردن حداقل سه میلیارد تومان سود پروژه است که بناست با این سود و پول حلال و شرعی! خود را به مرزهای مدل امریکایی و انگلیسی عدالت اجتماعی یعنی 1درصد مردم صاحب 99درصد ثروت و 99درصد مردم مالک 1درصد ثروت اندکی نزدیک تر کند و در عین حال حجم عظیم بکارگیری نیروها و مدیریت آنها در اطاق فکر آنان طراحی شود.

هدف مهم تر و راهبردی دیگر جریان مرتد دراویش و فتنه و سکولارها، در اختیار گرفتن بیمارستانی با 150 هزار بیمه شده تحت پوشش است و چون درمان این افراد از طرف دولت به صورت رایگان خواهد بود آنها خواهند توانست برای اثبات خیّر بودن خود! این خدمات را به نام خود تمام کنند و خلق ا... را دعاگوی اخلاص، مردم داری، ایمان و سخاوت و ایثار خود سازند!

بدین ترتیب با ساده لوحی یا دنیاطلبی و مقام پرستی برخی مسئولان، با یک تیر چند نشان را خواهند زد:

- مصادره ی بیمارستانی که هزینه اش از دولت است و سودش به جیب آنها می‌رود و قطعا آنان با ترفندهای شناخته شده در بیمارستان خیمه خواهند زد.

- تبلیغ پر سر و صدای دروغین که دولت جمهوری اسلامی برای مردم در حوزه درمان کاری نکرده و اگر سران فرقه ذهبیه نبودند بیماران مردم روی دستشان می ماند!

- تبلیغ عملی مشی انحرافی و گمراهانه خود و جذب نیرو برای فرقه ی خود

- کسب قدرت چانه زنی و سهم خواهی در مدیریت شهر و تعیین مسئول برای دزفول

- کسب آمادگی با بهره گیری از قدرت تبلیغاتی خود و 150 هزار نفر تحت بیمه برای فرستادن کاندیدای مطلوب خود به مجلس در دوره ی بعد!

- و ...

و اما سخن آخر

به امید خدا و با هوشیاری مردم با فرهنگ دزفول، آنان با همه ی مکر و طرح و سناریوهای خود راه به مقصد نخواهند برد. مردم اجازه نخواهند داد انرژی متراکم انسانی و ایمانی آنها باز هم در میدانی هدر رود که دراویش و سکولارها و پول پرست ها طراحی کرده اند.

مردم نخواهند گذاشت دومین شهر استان با لابی گری ها و بده بستان های میلیاردی اداره شود زیرا این مردم در طول ده سال مبارزه با مافیان زور و زر و تزویر آبدیده شده و تجربه اندوخته و آماده تر شده اند و جریان مقابل نیز به دلیل برملا شدن باطن متلوّن و ریاکارانه اش، روز به روز فرسوده تر گردیده است. مردم قطعا پای کارند. آیا خواص و به ویژه مسئولان و آنان که حرف و پیگیری شان می تواند دزفول را از کمند این توطئه برهاند اقدامی خواهند کرد؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار