شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
شوشان: رئیس شورای شهر ایذه گفت: برای برون رفت از وضعیت زباله های روستای راسفند به همکاری ادارات دیگر نیازمندیم.

هدایت‌الله سلحشور اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه داشتیم بحث برون رفت از وضعیت فعلی پسماندها را در کوتاه مدت مطرح کردیم.

وی با اشاره به جلسه اخیری که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه برگزار شد، عنوان کرد: نتیجه این جلسه تشکیل جلسات کارشناسانه چندین ارگان با هدف دفع زباله‌ها با روش‌های علمی بود.

رئیس شورای شهر ایذه با اشاره به دفع و جمع آوری زباله‌های روستای راسفند عنوان کرد: شهرداری دستگاه‌های خود را در روستا برای ساماندهی زباله‌ها مستقر کرده ولی این‌کار زمان‌بر است و شهرداری نیز دستگاه کافی ندارد بنابراین همکاری ادارات دیگر را می‌طلبد.

وی گفت: شهردار و شورای شهر جلسه‌ای را در طی روزهای آتی با ارگان‍‎های دیگر خواهند داشت تا همه نیروهای خود را برای حل وضعیت فعلی زباله‌‌ها بکار بگیرند.

سلحشور بیان کرد: قرار است سرمایه گذار خارجی  دستگاه بازیافت را وارد کند ولی این‌کار زمان‌بر است البته پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد و اگر ادارات کمک کنند این مشکل حل می‌شود.

وی درباره وضعیت نامناسب زباله‌ها عنوان کرد: از وضعیت فعلی فضای سبز ناراضی هستیم، وضعیت فضای سبز و خدمات شهری در حد بسیار ضعیفی هستند البته شاید دلیل این وضعیت نامطلوب نظارت ضعیف ما باشد. خروج فضای سبز از حالت فعلی یکی از دغدغه‌ها است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار