شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۲

شوشان : فرماندار شهرستان هندیجان گفت: به شرطی به محیط زیست در هندیجان ساختمان می دهیم که چارت سازمانی محیط زیست هندیجان را تکمیل کرده و نیروی بومی استخدام و به مشکلات و معضلات این شهرستان رسیدگی کند نه اینکه ساختمان بدهیم و بعد ساختمان را قفل کرده و به ماهشهر برود.

بهروز فرج اللهی در جلسه کمیته برنامه ریزی با اشاره به مشکلات محیط زیستی شهرستان گفت:متأسفانه محیط زیست نه اداره،نه دفتر و نه حتی نمایندگی در شهرستان دارد و باز متأسفانه هیچ گونه خبری از آنها در شهرستان نیست و اطلاع رسانی دقیقی در مورد عملکردها و فعالیت ها در شهرستان محروم هندیجان انجام نمی دهد.

فرماندار هندیجان در ادامه تاکید کرد:محیط زیست اداره آن در ماهشهر است و محیط زیست هندیجان زیر نظر آنها می باشد،هرگونه عملکرد محیط زیست که مربوط به هندیجان می باشد به نام شهرستان های دیگر منعکس می شود و اسمی از شهرستان هندیجان برده نمی شود ما به این روند اعتراض داریم و خواستار پیگیری مسئولان محیط زیست هستیم.

فرماندار هندیجان گفت:عملکرد محیط زیست یا باید عیناً و ملموس بوده یا انعکاس خبری داشته باشداما

متأسفانه محیط زیست انعکاس خبری دارند ولی فقط برای خودشان است و به اسم شهرستانهای دیگر نه برای شهرستان هندیجان ونامی از این منطقه محروم برده نمی شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار