شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
  رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت: جذب حامی مالی توسط هیات های ورزشی به رشد و توسعه ورزش در شهرستان کمک می کند.

فرشید جواد پور یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و زیربنایی ورزشی به منظور استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در عرصه ورزش در اولویت این اداره قرار دارد.

وی گفت: این شهرستان دارای سه سالن ورزشی است که به صورت چند منظوره مورد استفاده کلیه هیات های ورزشی شهرستان و کارکنان ادارات قرار دارد. جوادپور ادامه داد: کمبود فضای ورزشی و نیاز به احداث سالن جدید در برخی از نقاط شهر هندیجان و زهره برای توسعه ورزش وجود داشته و در صورت ارائه مجوز برای تعریف پروژه عمرانی جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: 13 هیات ورزشی در شهرستان هندیجان وجود دارد که از این تعداد فقط هشت هیات فعال است. وی در خصوص مشکلات هیات های ورزشی گفت: بخش عمده ای از مشکلات این هیات ها به مسائل و مشکلات مالی بر می گردد که نیازمند فعالیت هر چه بیشتر این هیات ها در جذب حامی مالی است.

جواد پور ادامه داد: وضعیت فعلی هیات ها مطلوب نیست و فعالیت آنها به سطح شهرستان محدود شده است و باید این فعالیت به سطح استانی گسترش یابد.  وی گفت: تنها منبع درآمد زایی این اداره دو سالن ورزشی است که خودگردان اداره شده و هزینه خود را نیز به زحمت تامین می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان افزود: در حد توان از محل درآمد سالن ها به هیات های ورزشی کمک می کنیم ولی هیات ها لازم است با پیدا کردن حامی مالی مناسب نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنند زیرا تامین مخارج آنها در توان ما نیست.

وی گفت: هیات فوتبال هندیجان یکی از هیات های ممتاز ماست که با یک مدیریت مطلوب رضایت ورزش دوستان در این بخش را به همراه داشته است. وی در خصوص ورزش بانوان نیز ادامه داد: عملکرد هیات های ورزشی بانوان بسیار خوب و مثبت بوده و در برخی از رشته ها مانند ووشو، والیبال، کاراته و آمادگی جسمانی قابل تقدیر است.

وی در خصوص آخرین وضعیت استخر سرپوشیده هندیجان افزود: پیشرفت فیزیکی این استخر به 55 درصدی رسیده است. وی تاکید کرد: تکمیل استخر سرپوشیده هندیجان علاوه بر ترغیب جوانان به سمت ورزش برای پر کردن اوقات فراغت، می تواند به درآمد زایی و حمایت از ورزش شهرستان در جهت رفع مشکلات مالی فعلی کمک شایانی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار