شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

مدیر کل روستایی استانداری خوزستان گفت: 70 درصد از اعتبارات ارزش افزوده متعلق به روستاهای چهار شهرستان و 30 درصد مابقی در اختیار سایر شهرستانهای استان است.

جاسم مجیدی پور صبح پنجشنبه در مراسم واگذاری ماشین آلات پسماندهای روستایی به دهیاران وبخشداران که در استانداری خوزستان برگزار شد، افزود: کل اعتیارات سال گذشته 450 میلیارد ریال بود که از این رقم 250 میلیارد ریال آن اعتیارات ارزش افزوده بوده که 70 درصد از این اعتبارات در بخش ارزش افزوده به شهرستانهایی چون اهواز، ماهشهر و آبادان تعلق گرفته است.

وی اضافه کرد: این مسئله را به عنوان یکی از مشکلات و درخواست دهیاران و بخشداران به استاندار اعلام و مقرر شد که این مساله سریع پیگیری شود.

مجیدی پور گفت: همچنین برخی از دهیاری ها در استان رقم اعتباری شان به اندازه یک شهرستان است. بخشداران و دهیاران در همین رابطه ای نامه ای به استاندار خوزستان بنویسند تا وی نیز مصمم شود هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: مشکل دیگر در ارتباط با تقویت دهیاری ها است که در همین رابطه تا یک ماه آینده 80 دستگاه تراکتور و خودروی حمل زباله در اختیار دهیاری ها گذاشته می شود.

مدیر کل روستایی استانداری خوزستان با بیان اینکه برخی از دهیاران بیش از 10 ماه است که حقوق نگرفته اند، اظهار کرد: مرحله ای از توزیع اعتبارات ارزش افزوده آماده شده و با توجه به هماهنگی هایی که با اداره کل مالیاتی صورت گرفته تا هفته آینده پول به حساب دهیاری ها واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: 30 درصد از این اعتبارات ارزش افزوده مربوط به حقوق دهیاران است و دهیاران می توانند بابت حقوق خود از این اعتبارات ارزش افزوده برداشت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار