صف بستن خوزستانی ها برای خرید مرغ و دیدن صحنه هایی عجیب از مردم برای خرید ، انجمن گیاهخواران را بر آن داشت تا فرصت را غنیمت شمرده و توصیه ای مرغی به شهروندان کنند.

"> از توصیه های مرغی تا برکناری به سبک متکی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷

صف بستن خوزستانی ها برای خرید مرغ و دیدن صحنه هایی عجیب از مردم برای خرید ، انجمن گیاهخواران را بر آن داشت تا فرصت را غنیمت شمرده و توصیه ای مرغی به شهروندان کنند.

 

اختصاصی شوشان / توصیه های مرغی

صف بستن خوزستانی ها برای خرید مرغ و دیدن صحنه هایی عجیب از مردم برای خرید ، انجمن گیاهخواران را بر آن داشت تا فرصت را غنیمت شمرده و توصیه ای مرغی به شهروندان کنند. انجمن گیاه خواران در بیانیه ای اخیرا گفته است از جایگزینی مرغ نترسید. نکته جالب این بیانیه آنجاست که رنج های مرغ ها را هم اینگونه به تصویر کشیده است :

ما شنیده‌ایم که آن‌ها علاوه بر استفاده از هورمون‌ها، نمی‌گذارند مرغ ها به اندازه کافی بخوابند و چراغ‌ها را در طول شب چندین‌بار خاموش و روشن می‌کنند و حتی به قفس‌ها شوک الکتریکی وارد می‌کنند تا مرغ‌ها بیش‌تر دانه بخورند. اگر همین طور پیش بروند بعید نیست ابعاد دیگری از جنایت مرغداران برای تولید مرغ رو شود !


برکناری به سبک متکی!

برکناری دبیر هیات قایقرانی خوزستان هم داستانی شده  و این نوع برکناری آدمی را یاد حرکت استثنایی احمدی نژاد در عزل متکی در سنگال می اندازد. از قرار معلوم ، دبیر هیات قایقرانی استان خوزستان پس از برگزاری جلسه ای با وزیر ورزش به دلیل پرسیدن یک سوال ساده ، به شیوه ای جالب عزل می شود. حالا طریقه این عزل را بخوانید : پس از جلسه خانمی می آید و به ایشان می گوید که از سمت خود برکنار شده اید !

این نوع نسخه پیچی برای برکناری به دیگر مدیران هم توصیه می شود چرا که اولا جدید است و دوما دیگر کسی روی حرف خانم ها حرف نمی زند !


اقدام جالب رییس شورا

طبق اخبار رسیده به " شوشان" رییس شورای شهر شوشتر در اقدامی ابتکاری شماره موبایل خود را رسانه ای کرده و گفته است  هر کس در هر جای ایران با من کار داشت با این شماره تماس بگیرد تا مشکلش را ضربتی حل کنم . البته چند سال پیش وزیر اسبق کشاورزی هم همین کار را کرد و پشیمان شد. از ما گفتن بود ....


رکورد در غرق شدگی

خوزستان  در تعداد تصادفات و غرق شدگی حرف اول را در جهان می زند. در آخرین مورد هم سه دختربچه ایذه ای که  برای جمع آوری هیزم به کنار  کارون رفته بودند غرق می شوند. تنها اقدامی که برای غرق شدگی در خوزستان انجام می شود گرفتن اجساد از رودخانه است ! از آموزش و تبلیغ نیز برای برحذر داشتن مردم از شنا در رودخانه خبری نیست و به جای آن شبکه خوزستان سرشار از آگهی ها و تبلیغات رنگارنگ است !


آبادانی تگزاسی !

این هم یک نوع جنایت در آبادان : مردی 61 ساله در اتفاقی عجیب ، وکیل پایه یک دادگستری آبادان را در جلوی چشمان حیران مردم به ضربه چاقو و اسلحه شخصی در آبادان به قتل رساند. احتمالا قاتل که مقیم آمریکا بوده و به آبادان آمده ، آبادان را با تگزاس اشتباه گرفته است !

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار