اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
اسدی رییس خانه کشاورز خوزستان در همایش نقش کشاورزی و مصرف بهینه آب در اقتصاد مقاومتی: اجرای طرح های انتقال آب درون حوزه ای خوزستان، حق مسلم کشاورزان است
از استاندار خوزستان تقاضا داریم در این راستا و برای تحقق مطالبات جدی بخش کشاورزی ، حامی کشاورزان باشد و از آنها حمایت کند.

شوشان: رییس خانه کشاورز خوزستان در همایش نقش کشاورزی و مصرف بهینه آب در اقتصاد مقاومتی که با حضور جمع زیادی از کشاورزان، نخبگان، شوراها و دهیاران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در اهواز برگزار شد تاکید کرد: طرح جامع تامین آب کشاورزی خوزستان تدوین و اجرا شود.
مسعود اسدی تنها راه حل مشکل کمبود آب در بخش کشاورزی خوزستان را اجرای طرح های انتقال آب درون حوزه ای برشمرد و تاکید کرد: اجرای این طرح ها، حق مسلم کشاورزان استان است.

به گزارش شوشان ، وی افزود: در حالیکه آب از سرچشمه های کارون به اقصی نقاط کشور منتقل می شود ولی متاسفانه در مناطقی از خوزستان با محدودیت شدید منابع آبی روبرو هستیم. مناطقی مانند حمیدیه، الهایی و غیزانیه که در کنار رود کارون هستند نباید مشکل آب داشته باشند. هفتکل و لالی و اندیکا هم چنین وضعیتی دارند. شادگان و آبادان هم با مشکل کم آبی روبرو هستند و بسیاری از نخلستان های این شهرها بدلیل کم آبی و شوری آب آسیب دیده اند. وقتی صدها کیلومتر کانال انتقال آب از سرشاخه های کارون برای استان های دیگر زده می شود آیا نمی توان 10 کیلومتر کانال انتقال آب درون حوزه ای در استان زد؟

وی با تاکید بر اینکه در فاز اول طرح های انتقال آب درون حوزه ای باید انتقال آب به شادگان و غیزانیه به مرحله مطالعه و اجرا درآید گفت: خوشبختانه رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس، اهتمام و توجه ویژه ای به این طرح دارد.

اسدی در همین خصوص از پیگیری جدی تشکلهای کشاورزی برای تحقق اجرای طرح های انتقال آب درون حوزه ای در استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها حق مسلم کشاورزان است و از استاندار خوزستان تقاضا داریم در این راستا و برای تحقق مطالبات جدی بخش کشاورزی ، حامی کشاورزان باشد و از آنها حمایت کند.


وی تنها راه توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور را اجرای منویات رهبری در باب اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: هر گونه تعلل در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ضربه های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند.

وی با تاکید بر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بخش کشاورزی گفت: کشاورزی، محور و اساس اقتصاد مقاومتی است که مدنظر مقام معظم رهبری است. اگر منویات رهبری در این رابطه بطور کامل اجرا شود هیچ کشاورزی در استان و کشور نگران نخواهد بود.

اسدی در پایان با اشاره به اینکه کشاورزان سختکوش در کنار سختی ها و مشکلات زیادی که تحمل می کنند همواره در راه تولید و کشاورزی تلاش می کنند ابراز امیدواری کرد: با همت کشاورزان و پیگیری تشکلهای کشاورزی شاهد پیشرفت کشاورزی استان باشیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
0
comment من در این جلسه بودم خبر شوشان با واقعیت همخوانی ندارد افرادی که در این جلسه بودند هیچکدام کشاورز نبوده واز [...] بودند آقای [...]جدا" برایتان متاسفام ضمن اینکه عکس منتشره شوشان غیر واقعی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار