شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
آیین گشایش نمایشگاه و جشنواره ملی آیات شامگاه با حضور جمعی از مسؤولان استان، هنرمندان سراسر کشور و عموم مردم در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان ، سید کریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در آیین افتتاح اولین نمایشگاه و جشنواره ملی آیات قرآنی در موزه هنرهای معاصر اهواز اظهار کرد: کارکرد ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه این بوده که فعالیت‌های خود را با هنر ترکیب کند که در این خصوص باید گفت که ٨٠ درصد فعالیت‌های معاونت قرآن و عترت هنری و از جنس هنر است.

وی  افزود:  پس از این جشنواره، جشنواره بین‌المللی شعر امام رضا (ع) در دهه کرامت با حضور ۳۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

دبیر اولین جشنواره ملی آیات قرآنی بیان کرد: ٨٠٠ اثر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان دبیرخانه واصل و پس از 2 مرحله داوری ١٠٠ اثر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

موسوی ادامه داد: در صورتی که شرایط مهیا باشد ١٠٠ اثر انتخاب شده در قالب کتاب چاپ شده در نمایشگاه هم به نمایش درمی‌آیند.

وی در تشریح موضوعات آثار انتخاب شده ادامه داد: داوران هفت اثر را در زمینه نقاشی‌خط و شش اثر را در زمینه نقاشی به عنوان آثار برتر انتخاب کردند و یک اثر نیز در خصوص اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار