شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به توزیع 302 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان گفت: توزیع مرغ منجمد به مناسبت ماه رمضان در حال انجام است و تا پایان ماه مبارک و عید فطر ادامه دارد.
 
هادی سلامات ، اظهار کرد: این شرکت مرغ منجمد با کیفیت و ماندگاری 6 ماه را به قیمت 4 هزار و 500 تومان در اختیار تعاونی‌ها و خریداران آن قرار می‌دهد.
 
وی افزود: موجودی مرغ منجمد در سردخانه‌های این شرکت 810 تن است و در صورت نیاز این میزان قابل افزایش است و هیچ مشکلی برای تأمین مرغ منجمد در این روزها وجود ندارد.
 
سلامات تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام 4 هزار و 500 تومان است اما قیمت مصرف کننده به دلیل هزینه‌های حمل و نقل از سردخانه تا محل فروش از 5 هزار تومان تا 5 هزار و 100 تومان متغیر است.
 
وی ادامه داد: قیمت مرغ منجمد برای مصرف کننده در شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، کارون و حمیدیه که نزدیک سردخانه‌های این شرکت هستند، 5 هزار تومان و برای سایر شهرستان‌های استان 5 هزار و 100 تومان است.
 
سلامات خاطرنشان کرد: کل مرغ‌های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام تولید داخل کشور بوده و از نظر بهداشتی نیز در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شوند و دارای تأییدیه اداره دامپزشکی هستند.
 
وی با اشاره به قیمت بالای کشتار روز در استان عنوان کرد: مرغ کشتار روز نباید با قیمت بیش از 7000 تومان به فروش برسد و باید نهادهای نظارتی در صورت مشاهده گرانفروشی  وارد عمل شوند و با متخلفین برخورد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار