شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
رئیس اتحادیه آجیل، خشکبار و شیرینی اهواز با بیان این‌که بازار آجیل و شیرینی در همان وضعیت سابق قرار دارد، گفت: با توجه به این‌که در آستانه عید سعید فطر قرار داریم، پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی شاهد تحرکی در این بازار باشیم.
 
سیامک جعفری در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به عدم افزایش قیمت آجیل و شیرینی در 3 ماه اخیر اظهار کرد: معمولاً در آستانه عید فطر تقاضا برای آجیل‌های شیرین و مخلوط مانند آجیل مشکل‌گشا افزایش می‌یابد. همچنین شیرینی‌های کره‌ای و خشک در این زمان دارای بیشترین تقاضا هستند.
 
وی افزود: تاکنون بازار آجیل، خشکبار و شیرینی دچار هیچ‌گونه تغییری از نظر تقاضا نشدند اما طبق روال سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود که در روزهای منتهی به عید سعید فطر شاهد ایجاد تحرکی در این بازارها باشیم.
 
جعفری در خصوص آخرین قیمت‌های انواع آجیل و شیرینی در اهواز خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم انواع آجیل شیرین بر اساس نوع کیفیت آن‌ها از 25 هزار تومان تا 60 هزار تومان است. همچنین هر کیلوگرم شیرینی کره‌ای و گل محمدی ممتاز 12 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی کره‌ای و گل محمدی درجه یک 11 هزار تومان و هر کیلوگرم شیرینی کره‌ای و گل محمدی درجه 2، 9500 تومان به فروش می‌رسد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلوگرم شیرینی خشک ممتاز با قیمت 13 هزار تومان، هر کیلوگرم انواع درجه یک و 2 آن به ترتیب 12 هزار و 11 هزار تومان، هر کیلوگرم انواع شیرینی خامه ممتاز 16 هزار تومان و انواع درجه یک و 2 آن به ترتیب 14 هزار و 500 و 13 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

برچسب ها: آجیل ، شیرینی ، عید فطر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار