شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

شوشان : به منظور وصول مطالبات بیمه ای تامین اجتماعی خوزستان کارگروه عملیاتی خوزستان کارگروه عملیاتی شدن وصول مطالبات با حضور روسای شعب و کارشناسان ارشد ستادی آغاز بکار کرد.

در همین راستا علی ترکاشوند مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان با تاکید بر اینکه وصول مطالبات بیمه ای به معنی تضمین اجرای تعهدات قانونی سازمان تامین اجتماعی است گفت: کارفرمایان بعنوان یکی از شرکای اصلی صندوق تامین اجتماعی نقش بسزایی در اجرای این تعهد دارند و باید به این مهم اذعان داشت که پوشش بیمه ای و ایجاد سابقه از اولین روز اشتغال بکار در هریک از کارگاههای مشمول تامین اجتماعی از اصولی است که می بایست با همکاری و همراهی تامین اجتماعی و کارفرمایان محترم اجرا گردد.

ایشان همچنین هدف از برگزاری این جلسه و آغاز فعالیت این کارگروه را ساماندهی امور مطالبات با تاکید بر وصول مطالبات معوق عنوان نموده و تصریح کرد: اصلاح بدهی ها، ایجاد وحدت رویه، ایجاد فرمهای واحد، اصلاح هویتی نسبت به صحت بدهی ها و هماهنگی بیشتر میان شعب تامین اجتماعی و ستاد اداره کل استان حصول نتیجه را سرعت می بخشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان همچنین گفت: مجموعه تامین اجتماعی خوزستان تلاش دارد در کنار تمامی مولدان، کارفرمایان و کارآفرینانی که در عرصه اقتصاد و شکوفایی آن نقش آفرینی می کنند همراه و همگام باشد تا بتوان با درک متقابل بر مشکلات غلبه کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار