شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲

شوشان : در راستاي وظايف حاکمیتی و نظارتی و به منظور حفظ و صيانت از حقوق شهروندان با هدف جلوگيري از بروز سوانح و حوادث احتمالي ، از ادامه فعاليت شهربازي قائم بهبهان جلوگيري بعمل آمد.

رضا دهدشتی زاده مدیر کل استاندارد خوزستان اعلام کرد: تجهيزات و وسايل تفريحي شهربازي قائم بهبهان به علت منطبق نبودن با استانداردهاي مربوطه با حضور بازرسان این اداره کل ، عوامل انتظامي و با حكم دستگاه قضايي پلمپ شد. که از جمله این وسایل می توان به چرخ و فلك ، كشتي صبا ، تاب زنجيري ، هليكوپتر كودك ، دراگون ، استخر توپ ، سرسره بادي و ماشين شارژي نام برد .

در همین راستا مديرکل استاندارد خوزستان گفت : بازرسان این اداره كل که پيشرو در استاندارد سازي شهرهاي بازي دركشور می باشند ، پيشتر اقدام به بررسي تجهيزات موجود در شهربازي قائم بهبهان كرده و اخطار هاي لازم و مهلت كافي براي رفع نقص دستگاه هاي غير استاندارد را به شهرداري و بهره برداران داده بودند که با توجه به بازرسي مجدد و مرتفع نشدن نواقص در مهلت تعيين شده و به منظور حفظ جان و امنيت استفاده كنندگان از وسايل شهر بازي ، پيگيري هاي لازم براي پلمپ اين دستگاه ها انجام شد.

رضا دهدشتی زاده اظهار داشت : از اين پس هيچ قصوری در رفع نواقص تجهيزات شهربازي پذيرفته نبوده و بطور حتم از ادامه فعاليت شهرهاي بازي كه داراي نواقص باشند جلوگيري شده و برخورد هاي قانوني لازم در اين خصوص صورت ميگيرد.

روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان از طریق سامانه 1517 منتظر دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات هم استانیهای عزیز در این خصوص میباشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار