اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
 ضیافت افطار معلولان و نیازمندان زیر پوشش بهزیستی گتوند شامگاه سه شنبه با حضور امام جمعه ، بخشدار مرکزی ، خیران و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا رئیس اداره بهزیستی شهرستان گتوند در این ضیافت گفت:در این ضیافت افطاری از180 نفر مدد جوی تحت پوشش بهزیستی پذیرایی شد که هزینه این افطاری با کمک خیران و اداره بهزیستی شهرستان گتوند تامین شده است.

وحید طالبوند اهدای سبد کالا به خانواده های نیازمند، اعطای بن رفاه به خانواده ها، توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای وسایل منزل را از دیگر برنامه های اداره بهزیستی گتوند در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

بخشدار مرکزی گتوند نیز با تقدیر و تشکر از زحمات اداره بهزیستی شهرستان در رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان و نیازمندان ، تامین مسکن و معیشت مناسب برای جمعیت تحت پوشش بهزیستی را امری ضروری خواند.

جهانگیر حیدری پور اشتغال را از دیگر مشکلات مددجویان بهزیستی نام برد و افزود: امید است خیران و افرادی که از تمکن مالی مناسب برخوردارند در ارایه خدمات مطلوب به جامعه هدف خصوصا اشتغالزایی مدد جویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان گتوند مشارکت بیشتری داشته باشند.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی معلولان ذهنی تحت پوشش بهزیستی با همکاری توانبخشی صداقت و طاهره از دیگر برنامه های این مراسم بود. شهرستان 74هزار نفری گتوند با دوبخش مرکزی و عقیلی درشمال استان خوزستان واقع شده است.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار