شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
 مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران از برقراری مجدد پرواز مسیر رفت و برگشت نوشهر - اهواز در روز چهارشنبه همزمان با فراررسیدن عید سعید فطر خبرداد.

خط پروازی اهواز ـ نوشهر تیرماه سال گذشته برقرار شده بود ولی به علت شرائط نامساعد جوی و استقبال ضعیف مسافران به مدت شش ماه لغو و از اوایل اسفند 1394 دوباره از سر گرفته شد که تنها تا اوایل فروردین سال جاری ادامه داشت.

مهدی فلاحتی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : هواپیمای فوکر50 متعلق شرکت هواپیمایی نفت طبق برنامه پروازی این شرکت در روزهای شنبه و چهارشنبه هرهفته حوالی ساعت 10 صبح از فرودگاه اهواز پرواز می کند و سپس ساعت 12 نیز درفرودگاه نوشهرمی نشیند. 

وی ادامه داد : این هواپیما پس ازتکمیل مسافر دراین روزها ساعت 12 و 30 دقیقه نوشهر را به مقصد فرودگاه اهواز ترک می کند و هم اکنون برای استقبال بیشتر مسافران اطلاعیه هایی نیز با هدف نام نویسی اینترنتی به تمامی آژانس های شرکت هواپیمایی نفت آسمان ارائه شده است. 

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت : تجربه سال های گذشته نشان داده که بیشتر مردم مناطق جنوبی کشور به دلیل گرمای طاقت فرسا در تابستان علاقه دارند تا شهرهای ساحلی مازندران بویژه غرب این استان را مقصد سفرهایشان برگزینند ، بنابراین برقراری مجدد این پرواز در زمان یاد شده فرصت مناسبی برای استقبال مسافران از این خط پروازی خواهد بود. 

مازندران به دلیل برخورداری از موقعیت ممتاز طبیعی نظیر جنگل ، دریا و نیز آثار تاریخی فراوان از دیرباز تاکنون مقصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است. آمارهای موجود نشان می دهد سال گذشته دستکم 300 هزار گردشگر خارجی بویژه از کشورهای حاشیه خلیج فارس به غرب مازندران سفر کردند.

هم اکنون علاوه بر راه اندازی خطوط پروازی مسیر نوشهر و اهواز ، روزهای پنجشنبه و یکشنبه هرهفته نیز پروازهای مسیررفت و برگشت نوشهرو مشهد نیز در فرودگاه نوشهر برقراراست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار