شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان کما فی سابق تلاش و پیگیری حداکثری خود را در جهت رفع مشکلات پیش آمده و حفظ نیروهای مذکور تا حدممکن وقانونی در دستور کار خود قرار داده است.
شوشان: طی روزهایی اخیر خبری درخصوص عدم نیاز 80 نفر از کارکنان میراث فرهنگی خوزستان در برخی رسانه هاو شبکه های مجازی منتشر شده بود، اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان به منظور شفاف سازی مطلب مذکور توضیحاتی را ارایه داد:
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، بناها و محوطه های تاریخی زبان خاموش تاریخ کهن این سرزمین اندکه چشم اندازی روشن از فضای گذشته ی تاریخی را دردسترس نسل های کنونی وآینده می گذارند. این رویکرد در ایران که درجمع پنج کشور برتر تاریخی جهان قرار دارد وآثار ومحوطه های متعددی را درخود دارد،اهمیت بیشتری می یابد.

استان خوزستان به عنوان یکی از استان های صاحب تمدن و دارای 3 اثر ثبت جهانی وظرفیت های بی شمار ومتنوع به دلیل وضعیت نامطلوب منابع انسانی ناشی از تناسب نداشتن موضوع میراث فرهنگی با جایگاه و ساختار اداری و وسعت ماموریت های سازمانی دارای نواقصی می باشد.

لذا به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز در سطح استان در دو سال اخیر تعداد 80 نفر نیروی انسانی به صورت (قرارداد شرکتی) بکارگیری شد که مراحل قانونی آن برای سال 93 و94 باحمایت مدیران ارشد استان مرتفع وبخش اعظمی ازمطالبات نیروهای مذکور پرداخت شده است.

به دلیل اتمام قرارداد مزبور و حل نشدن مشکلات قانونی تاکنون، از تاریخ 95/4/31  بهره ­مندی از خدمات این عزیزان مقدور نمی باشد که امروز به عنوان دغدغه جدی این اداره کل به شمار می آید.

در ادامه یادآور می شود اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان کما فی سابق تلاش و پیگیری حداکثری خود را در جهت رفع مشکلات پیش آمده و حفظ نیروهای مذکور تا حدممکن وقانونی در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان این اداره کل لازم می داند از تلاش ها و حمایت های ارزنده مدیران محترم سازمان و مسئولان دلسوز استان برای برطرف نمودن بخشی ازمشکلات اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری خوزستان صمیمانه تشکر وقدردانی نماید.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
یکی از 80 نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
1
comment این نیروها از سال92 در میراث خوزستان فعال هستند. این نیروها همه نیروهای کیفی هستند و نبود آنها در میراث فرهنگی خوزستان مشکل آفرین می شود.


جناب نشان اگر نمی توانند مشکل را حل کنند استعفا کنند. ناتوانی ایشان در پیگیری این مشکل کاملا مشهود است.

جناب خسرو نشان در ماه های آمده به میراث نیروهایی به میراث خوزستان اضاف کرده اند و آنها را به لیست پرداخت حقوق پایگاه چغازنبیل و شوشتر اضاف نموده اند.

اگر می شود این کار را برای نیروهای جناب نشان انجام داد برای این 80 نفر هم می شود. پس اگر تلاشی برای این کار نمی شود کاسه ای زیر نیم کاسه است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
0
comment سلام-عید فطر مبارک-در خصوص این مسائل باید واقع بین قراردادی بسته شده .موعد قرارداد به پایان رسیده و نیازی به خدمات نیست .پس چه اصراری وجود دارد که در قبال خدماتی که نیاز نیست ازبیت المال پرداختی بشود .متاسفانه این نگرش و این نوع کار هم در اندیمشک وجود دارد به عنوان مثال به قول خانم میری عضو شورای شهر اندیمشک مطابق آمار کارگزینی از سال ۸۴ تا ۹۰ پرسنل شهرداری بیش از صد و پنجاه درصد افزایش یافته است که این امر علاوه بر فلج کردن شهرداری پرداخت حقوق پرسنل را با مشکل مواجه کرده است.
عضو شورای شهر گفت همانگونه که میدانیم افزودن یک نیروی اضافی در یک سازمان به علت ایجاد تعهدات دراز مدت برای آن، میتواند سازمان را با چالشی اساسی مواجه کند، حال شما تصور کنید وقتی آمار نیروی انسانی سازمان در عرض شش سال از دویست و شصت نفر به بیش از ششصد وشصت نفر افزایش یابد چه اتفاقی برای آن می افتد?!
ایشان با اشاره به تزریق شدید نیروی انسانی غیر متخصص بدون سازوکار مناسب استخدامی در سنوات گذشته گفت امروز تمام درآمد شهرداری اندیمشک تنها کفاف پرداخت حقوق پرسنل نمیشود.این در حالی است که شهرداری مطابق قوانین بودجه ای مکلف است حداقل چهل درصد از درآمد دریافتی خود را صرف امور عمرانی نماید.
صدیقه میری گفت شهرداری دستگاهی غیر دولتی است که هزینه های آن از طریق دریافت مستقیم عوارض از شهروندان تامین میشود بنابراین تزریق نیروی اضافی به آن ظلم آشکاری به مردم و شهرداری بود.ایشان ادامه داد امروز مردم باید عوارض پرداخت کنند تا شهرداری تنها بتواند حقوق پرداخت کند و سهم مردم اندیمشک از بخش عمرانی بودجه شهرداری تقریبا صفر است!-خوب حالا مردم چه گناهی کردن که باید پول بدن عوارض شهرداری برای خدمات شهری بعد بره تو جیب افرادی که نیاز به کارشون وجود نداره متاسفانه این رویه در اداره برق و میراث فرهنگی هم وجود دارد که از سالهای قبل به دلایل نامعلوم جذب شده اند .-امیدوارم که با اشتغالزایی معقول و مناسب هم مشکل این عزیزان حل شود.-خدایا رهبر و کشور عزیزمان را محفوظ بدار---http://andimeshkefarda.com/2016/03/18/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%AF%DB%8C%D9%82%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%B6%D9%88-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%85/#more-1092
comment
یکی از 80نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment حقوق 80 نفر معادل یک ماه حقوق نجومی (اعتبارات نداریم ) 2سال مارو علاف کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار