شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
شوشان: شب گذشته استاندار خوزستان و فرماندار اهواز  با حضور در منطقه عین دو از نزدیک عید سعید فطر را به اهالی این منطقه تبریک گفتند.
 
در این جلسه نخبگان واعضاي شوراي یاری عين دو از دكتر شريعتي که در شب عید فطر منطقه عين دو را انتخاب كرده اند، تقدير وتشكر کردند.
 
دراين جلسه مطالبات مختلفي از جمله برطرف کردن معضل فاضلاب،تكميل پروژه مجموعه ورزشي عين دو، فرهنگسرا، توجه ویژه به ضعف زير ساخت ها، مشكل فضاي آموزشي در عين دو داشتند.
 همچنین حضار نارضايتي خود نسبت به  الحاق عين دو به اهواز ومحروميت از خدمات شهري نسبت به سابق ونارضايتي خود از عدم توجه اعضاي شوراي شهر دراين سه سال گذشته وتبعيض آشكار در پست ها و خدمات رساني به مناطق محروم را به سمع ونظر استاندار رسيد.
 
در این جلسه استاندار خوزستان به مردم عين دو قول تكميل پروژه هاي نیمه تمام و قدیمی را دادند که حضار آن را عیدی استاندار به مردم عین دو نامیدند.
 
در این جلسه فرماندار اهواز  دليل محروميت عين دو را جدایی آن از اهواز در طول اين سي سال گذشته و بدليل نداشتن كد شهري دانست که عدم بهره برداري مناسب از اعتبارات تخصيص شده را به دنبال داشت.
 
ارزانی عنوان کرد كه با همين میزان اعتبارات شهر الهايي ، توانست چهره شهر را تغيير وخدمات ارزنده اي به مردم الهايي ارایه شود.
در پایان نشست حضار از حضور استاندار خوزستان و برپایی این جلسه تقدیر و تشکر کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار