شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷

کامران دانشجو وزیر دولت دهم در گفت‌وگویی، با اشاره به ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره ایجاد اتاق فکر علیه دولت روحانی اظهار داشت: اخیراً برخی سایت‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب مدعی تشکیل اتاق فکری علیه دولت روحانی در خیابان ولنجک شده‌اند و اسم مرا نیز به همراه نام آقایان بهمنی، نیکزاد، حسینی و... را نیز در این زمینه ذکر کرده بودند که این مسئله کذب محض است و شاید منظور آنها اتاق بازرگانی‌ای است که خود دولت تشکیل داده است. 

وزیر علوم در دولت دهم گفت: وقتی سخنگوی دولت از مردم درخواست می‌کند که از دریافت یارانه انصراف دهند، زیرا برخی مسئولان دولتی باید این‌ دریافتی‌ها را داشته باشند؟ آیا باید مردم از دریافت یارانه انصراف دهند که برخی 50 و 60 میلیون تومان دریافتی ماهانه داشته باشند؟! 

وی ادامه داد: دولت یازدهم با عملکرد خود در سه سال اخیر نشان داده که دیگر نیازی به تشکیل اتاق فکر علیه آن وجود ندارد، درواقع عملکرد این دولت در سه سال گذشته عملکرد علیه خودش بوده،‌ لذا بهتر است به جای فرافکنی‌های این‌گونه، اتاق فکری برای حل مشکلات اقتصادی و رکود علمی و معیشتی ایجاد کنند.فارس این گفت وگو را منتشر کرده است.


برچسب ها: اتاق فکر ، علیه دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار