شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
شوشان: مسابقات مینی بسکتبال خوزستان با قهرمانی تیم دزفول به پایان رسید.
 
شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت بیش از ۱۴۰ بازیکن در قالب ۱۲ تیم از دوم تیرماه در سه گروه چهارتیمی به صورت دوره ای در شهرستان های ماهشهر، آبادان و دزفول آغاز شد و پس از انجام دور مقدماتی، از هر گروه دو تیم به دور دوم راه پیدا کردند.
 
وی افزود: در مرحله دوم نیز شش تیم صعود کننده، در دو گروه سه تیمی با هم رقابت کردند که از گروه اول تیم‌های ارکان اهواز و پالایش نفت آبادان و از گروه دوم تیم‌های هیات بسکتبال دزفول و هیات بسکتبال ایذه، به جمع چهار تیم صعود کننده به دور پایانی مسابقات راه پیدا کردند.
 
رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان کرد: در مسابقات ضربدری نیز که ۱۴ تیرماه به میزبانی باشگاه ارکان اهواز در سالن ۲۲ بهمن برگزار شد، تیم های ارکان اهواز و هیات بسکتبال دزفول به ترتیب با شکست تیم های هیات بسکتبال ایذه و پالایش نفت آبادان به فینال مسابقات راه پیدا کردند.
 
وی ادامه داد: در عصر همان روز در مسابقه رده بندی تیم پالایش نفت آبادان در یک بازی نزدیک و حساس موفق شد با حساب ۸۹ بر ۸۶ تیم هیات بسکتبال ایذه را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.
 
پرنیاک گفت: در دیدار فینال که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از مسوولان ورزش و ادارات خوزستان از جمله مدیرکل شیلات استان، معاون سیاسی - امنیتی فرمانداری اهواز و رییس اداره ورزش و جوانان اهواز و جمعی از پیشکسوتان و همچنین با حضور پرشور تماشاگران و علاقه مندان برگزار شد، تیم هیات بسکتبال دزفول با انجام یک بازی بسیار زیبا و جذاب موفق شد، تیم ارکان اهواز را با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۳ از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.
 
وی بیان کرد: در مراسم اختتامیه نیز با حضور مدعوین، مدال و احکام قهرمانی بازیکنان و کادر فنی تیم های اول تا سوم اهدا شد.
 
رییس هیات بسکتبال خوزستان در پایان به اسامی اعضای تیم قهرمان اشاره کرد و گفت: حسین نادی، ابوالفضل مهرمند، پویا بروجردی، محمد ارجمندی، محمدامین صادق پور، محمد فرشادیان، محمد بغلانی، پیمان کریمی فر، ماهان درافشانی، آرتین کریمیان، نیما رفیع و داود نصرتی به عنوان بازیکن، ساسان فرشادیان به عنوان مربی و محمد رفیع به عنوان کمک مربی، اعضای تیم دزفول را تشکیل داده بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار