شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
فرماندار اندیکا گفت: زمین های کشاورزی و یک باغ در شهرستان اندیکا در آتش سوخت.
منوچهر ورناصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز یک حریق از بغل باغی در روستای بنه بندر شروع شد و تا گزارش آن به فرمانداری رسید نزدیک به ۵۰ دقیقه زمان برد.

وی افزود: ماشین آتش نشانی سد، روستای اسلام آباد و بخش قلعه خواجه را برای مهار آتش بسیج کردیم.

فرماندار اندیکا بیان کرد: البته نیروهای بسیج، سپاه، منابع طبیعی، هلال احمر و آبفای روستایی نیز همه در مهار آتش با ما همکاری داشتند.

ورناصری تصریح کرد: آتش ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مهار شد و به نیروی انتظامی اعلام کردیم تا علت وقوع این حادثه را بررسی کند. این احتمال وجود دارد که کاه و کلش باقی مانده از محصولات زمین کشاورزی باعث آتش سوزی شده است.

وی عنوان کرد: دقایقی قبل نیز یک تصادف نزدیک سد مسجدسلیمان (گدار لندر) به وقوع پیوست که اتوبوس در لبه پرتگاهی متوقف شده و راننده به دره پرتاب شده است.  این راننده تمامی مسافران را برای مراسمی در روستای آب بید پیاده کرده و در راه برگشت دچار حادثه شده و اتوبوس سرنشینی نداشته است.

فرماندار اندیکا ادامه داد: بنا به اعلام مأموران نیروی انتظامی راننده اتوبوس به دلیل نبستن کمربند ایمنی با جام اتوبوس به دره پرت شده و هرچند با همکاری فوریت های پزشکی این راننده منتقل شده ولی حال عمومی وی وخیم است.

برچسب ها: اندیکا ، حادثه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار