اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای نظارت بر عملیات اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا وارد ماهشهر شد.  اسماعیل نجار ظهر امروز برای نظارت بر عملیات اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا وارد این شهرستان شد.

وزیر نفت، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و استاندار خوزستان نیز از شب گذشته در ماهشهر حضور دارند. 

همچنین مدیران عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی مناطق نفخیزجنوب، شرکت ملی حفاری ایران، مدیر کل اچ اس ایی وزارت نفت و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به منظور شرکت در جلسات ستاد بحران در منطقه ماهشهر حضور دارند.
به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به ماهشهر، هم اکنون مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، سید باقر مرتضوی، مدیرکل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت و عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به منظور بررسی آتش سوزی و شرکت در جلسات ستاد بحران در منطقه حضور دارند. 

عملیات مشترک برای اطفای حریق از دقایقی پیش آغاز شده است و مسئولان حاضر در منطقه اطمینان دادند هم اکنون مخازن اطراف مخزن در حال آتش ٢٠٠١C تخلیه شده و در ایمنی کامل هستند.

آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا بندرماهشهر چهارشنبه ( ١٦ تیرماه) شروع شده است. بیژن زنگنه، وزیر نفت گفته است تا پایان عملیات اطفای حریق در پتروشیمی بوعلی سینا بندرماهشهر در منطقه باقی می ماند. 

وی یکی از دلایل آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا را نشت در یکی از واحدهای برج پارازایلین عنوان کرده است و گفته است این آتش سوزی بنا به دلایل فنی رخ داده و نمی توان آن را خرابکاری دانست. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار