شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
شوشان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: صفحه اینستاگرام این نهاد فرهنگی در 22 تیرماه 95 راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی با اعلام این خبر افزود: صفحه اینستاگرام کانون خوزستان با هدف اطلاع‌رسانی مستقیم و سریع به مخاطبان و جامعه و گسترش حضور در شبکه‌های اجتماعی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان این‌که در این صفحه فعالیت‌های 58 مرکز کانون در 30 شهر استان خوزستان همچون برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی و همچنین محصولات و تولیدات کانون از قبیل کتاب و سرگرمی‌های سازنده اطلاع‌رسانی می‌شود تأکید کرد: در صفحه اینستاگرام کانون خوزستان تلاش خواهیم کرد کلیه فعالیت‌های کانون را به جامعه معرفی و آن‌ها را با تأثیرات غیرمستقیم این فعالیت‌ها بر کودکان و نوجوانان آشنا کنیم.

شنبدی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در راستای گسترش فعالیت‌های خود در فضای مجازی دی‌ماه 1394 نیز اقدام به راه‌اندازی کانال اختصاصی خود به آدرس telegram.me/kanoonparvareshkhozestan در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام کرد که همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار