شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
نماينده مردم شيراز با اشاره به مباحثي كه پيرامون سازمان يافته بودن مدلينگ و ترويج بي‌حجابي در شهر شيراز وجود دارد، گفت: موضوع مدلينگ بايد از سوي نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي پيگيري شود. «مسئولان و نخبگان بايد به‌شدت با پوشيدن لباس‌هايي كه مظهر بدحجابي‌است و راه‌اندازي مراسم رقص مختلط در باغات شيراز و اتفاقاتي كه زيرپوست شيراز رخ مي‌دهد، مقابله كنند.»

اين جمله بخشي از انتقاد آيت‌ا... اسدا... ايماني، نماينده ولي‌فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر بود. وي همچنين اين را هم گفت كه «گروه‌هاي زيرزميني مدلينگ و مانكن‌هاي خياباني براي ترويج بي‌حجابي و بي‌عفتي از سوي استكبار تامين هزينه مي‌شوند و تشكيلاتي در حال راهنمايي و هدايت آنها براي ترويج بي‌عفتي است.»

در همين رابطه مسعود رضايي نماينده مردم شيراز در مجلس، در پاسخ به سوالي پيرامون اظهارات ديروز آيت‌ا... ايماني امام جمعه شيراز مبني بر برگزاري جشن‌هاي مختلط در باغات حومه اين شهر اظهار كرد: اتفاق مورد اشاره امام جمعه محترم مرتبط با تشكيلاتي است كه در شهرك صدر شيراز داراي سالن‌هاي مجلل و مدعي انجام امور فرهنگي است.

 وي با اشاره به پلمب شدن دفتر تشكيلاتي كه اقدام به برپايي جشن‌هاي مختلط در باغي در حومه شيراز مي‌كرد، تصريح كرد: با توجه به ثبت سفارشاتي كه اين تشكيلات در بازه زماني يك ماه از متقاضيان انجام مي‌داد، مشكلاتي براي افرادي كه مبالغي را به اين تشكيلات براي برپايي جشن‌هايشان پرداخت كرده بودند، ايجاد شده است.

نماينده مردم شيراز با اشاره به مباحثي كه پيرامون سازمان‌يافته بودن مدلينگ و ترويج بي‌حجابي در شهر شيراز وجود دارد، گفت: موضوع مدلينگ و سازمان يافته بودن ترويج بي‌حجابي در شهر شيراز بايد از سوي نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي پيگيري شود، اما به‌طور كلي وضعيت حجاب در شيراز از تهران بهتر است و بي‌حجابي در شيراز يك موضوع حاد و بحراني محسوب نمي‌شود. رضايي تصريح كرد: بايد يك اقدام فرهنگي و ريشه‌اي در رابطه با مبحث حجاب صورت گيرد و تحقيقاتي انجام شود كه علت گرايش برخي نوجوانان و جوانان به بي‌حجابي مشخص شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار