شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
  مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از کسب رتبه اول کشوری توسط آموزشگاه فرزانگان 1 اهواز خبر داد.

به گزارش شوشان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده روز یکشنبه گفت: براساس اعلام سامانه برگزاری امتحانات نهایی کشوری سنجش و ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، دبیرستان دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان فرزانگان 1 ناحیه چهار اهواز با کسب میانگین 19.75در امتحانات نهایی سال سوم توانست رتبه اول بین تمام مدارس کشور را از آن خود کند.

وی با اشاره به تحصیل 55 هزار و 926 دانش آموز پایه سوم متوسطه در سراسر استان خوزستان افزود: از این تعداد حدود یک هزار و 14 نفر دانش آموز دختر و پسر در 28 مدرسه خوزستان تحت پوشش اداره استعدادهای درخشان هستند.

وی در ادامه گفت: دبیرستان دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان طلاییه داران اهواز نیز در رشته ریاضی فیزیک با میانگین نمره 19.41موفق به کسب رتبه سوم کشوری در امتحانات نهایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تشریح کرد: طرح ها و فعالیت های متعددی در طول سال تحصیلی در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس و بالا بردن سطح علمی استان، به اجرا در آمد.

وی گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان با برگزاری کلاس های فوق برنامه، استفاده از اساتید و دبیران مجرب و فعال در امور آموزشی، برگزاری کلاس های جمع بندی دروس نهایی، مشاوره با خانواده ها و تبیین اهمیت و ضرورت یادگیری دانش آموزان از جمله فعالیت هایی است که در مدارس سراسر استان پی گیری شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار