شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
معاون راه و شهرسازی خوزستان از بهره برداری از دو پرو‍ژه راه روستایی در خوزستان با اعتبار 17 میلیارد ریال خبر داد.

پوریا دشتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی شانه سازی و روکش آسفالت راه روستایی پرچستان اورک شالو شهرستان ایذه شامل اجرای اساس و زیراساس و آسفالت بود که با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال از تیر سال 94 آغاز و با انجام پنج کیلومتر به تازگی به بهره برداری رسید.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ارتباط روستای پرچستان اورک شاملو به شهر ایذه برقرار شده است. معاون راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی احداث راه روستایی امام محمد باقر(ع) رامشیر، شامل عملیات احداث روسازی و آسفالت، با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال از سال 94 آغاز شد و پس از آسفالت دو کلیومترو 400 متر به تازگی به بهره برداری رسید.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه بالای 50 خانوار از این راه روستایی بهره مند شدند.  هفته گذشته نیز دو طرح راه روستایی در اروندکنار و ماهشهر با اعتبار 17 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده بود.

یکی از این طرح ها ، جاده دسترسی روستاهای نهرکوت، نهرخمیسه، نهر آل سید، نهر قبرستان میرزا و نهرابوشانک به جاده اصلی آبادان - اروندکنار به طول چهارکیلومتر است که برای اجرای آن 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

بازسازی و آسفالت محور گرر- گمبزون به طول پنج کیلومتر دیگر راه روستایی در محدوده شهرستان ماهشهر است که با اعتباری بالغ بر12 میلیارد ریال احداث شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار