شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تاکنون هیچ آبی از سوی سازمان آب در حوضه مارون برای کشاورزان این حوضه رهاسازی نشد و کشاورزان این حوضه آبی برای انجام کشت تابستانه خود همچنان در انتظار رهاسازی آب هستند.
 
محمد قاسمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: با عدم رهاسازی آب به خصوص در حوزه مارون کشاورزان تحت فشار فراوان هستند و با مشکلات فراوانی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه خواهند شد و پایه هر چه سریعتر در این زمینه تصمیم‌گیری شود.
 
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیر بحث رهاسازی آب از سوی سازمان آب و برق است تا مشکلات کشاورزان در بحث کشت تابستانه حل و تکلیف آن‌ها برای انجام این کشت مشخص شود.
 
قاسمی نژاد تصریح کرد: مدت زمانی که کشاورزان به آب نیاز دارند، یک زمان محدود است و اگر تا پایان آن زمان آبی در اختیار کشاورزان قرار نگیرد، رهاسازی آب بعد از آن هیچ فایده‌ای ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: سازمان آب و برق استان اگر تا پایان تیرماه، آبی در اختیار کشاورزان حوضه مارون برای کشت تابستانه قرار ندهد، این کشاورزان با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شوند و رهاسازی آب پس از این موعد برای آن‌ها دیگر هیچ سودی نخواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار