شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
رییس ستاد دیه خوزستان از جمع‌آوری 4 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک‌های نیکوکاران در جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد و مالی استان خبر داد.
                      
حجت الاسلام قدرت هاشم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه رمضان امسال 26 جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد و مالی در استان خوزستان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در این جشن‌ها، با کمک خیرین و نیکوکاران و نهادهای استان، 4 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حاضر در زندان‌های خوزستان جمع‌آوری شده است.
 
رییس ستاد دیه خوزستان با بیان این‌که حدود 250 زندانی غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند، گفت: با میزان کمک جمع‌آوری شده در گلریزان‌های امسال، حدود 80 زندانی آزاد خواهد شد. تلاش شد که با برگزاری گلریزان در رمضان سال جاری، بیش از 100 نفر از محکومان جرایم غیرعمد آزاد شوند ولی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده به این حد نرسیده است.
 
هاشم‌نیا عنوان کرد: بدین ترتیب تلاش خواهد شد که برخی از زندانیان با گذشت شاکیان آزاد شوند. ستاد دیه نیز کمکی به زندانیان خواهد داشت و خود زندانیان نیز مقداری از میزان بدهی را پرداخت می‌کنند و به این صورت کمکی جهت رفع گرفتاری زندانیان غیرعمد خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: در استان برخی زندانیان وجود دارند که به دلیل میزان بالای بدهی، دارای محکومیت طولانی هستند و چند سال است که در زندان گرفتار هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار