شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
مسئولان دولت باید به جای فرافکنی که نشان از عجز و ناتوانی است، به بررسی و حل حقوق‌های نجومی بپردازد چراکه با فرافکنی کردن هیچ مسئله‌ای حل نمی‌شود
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان دولت باید به جای فرافکنی که نشان از عجز و ناتوانی است، به بررسی و حل حقوق‌های نجومی بپردازد چراکه با فرافکنی کردن هیچ مسئله‌ای حل نمی‌شود.

آیت‌الله محسن حیدری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت برخورد با حقوق‌های نجومی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند در پاکدستی و متعهدبودن اغلب مدیران کشور شکی نیست ولی وجود تعداد محدودی از افراد در میان مدیران سالم و پاکدست سبب شده است که آبروی نظام و سایر مسئولان خدشه‌دار شود.

وی افزود: برای پیشگیری از ایجاد سوءظن و بدگمانی در اذهان مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام باید این موضوع با جدیت تمام مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید همه به ندای مقام معظم رهبری پیرامون حقوق‌های نجومی لبیک بگوییم و هیئت دولت برای حل این پدیده اجتماعی و اقتصادی تمام تلاش خود را به‌کار گیرد.

وی عنوان کرد: دولتِ قادر و توانا، دولتی است که با اشرافیت کامل بر مسائل به اداره دولت می‌پردازد و نسبت دادن گناه مسائلی بزرگ مانند حقوق‌های نجومی یا هر فعالیت دیگری به دولت قبل یا شخصی دیگر، درست نیست.

آیت‌الله حیدری خاطرنشان کرد: مسئولان دولت باید به‌جای فرافکنی که نشان از عجز و ناتوانی است، به بررسی و حل موضوع بپردازند چراکه با فرافکنی کردن هیچ مسئله‌ای حل نمی‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار