شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
 مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان جزئیاتی از حادثه آتش سوزی در یکی از خطوط لوله انتقال نفت در حوضه مارون اهواز بیان کرد.

هاشم بالدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته گذشته و پیش از حادثه آتش سوزی پتروشیمی خوزستان یک حادثه جزئی در یکی از خطوط لوله نفت حوضه مارون در شهرستان اهواز اتفاق افتاد.

وی گفت: در جریان این حادثه یکی از کارگران این شرکت دچار سوختگی و جراحت شده که به یکی از بیمارستانهای اصفهان برای مداوا منتقل شده است.

وی گفت: این کارگر به دلیل شدت جراحات و سوختگی امروز فوت کرده است. بالدی گفت : این حادثه یک اتفاق معمولی بوده که معمولا در فصل گرما در خطوط لوله حادث می شود ولی به دلیل انعکاس آن در فضاهای مجازی قدری بزرگنمائی شده است.

استان خوزستان یکی از مهمترین استانهای حوزه نفت و گاز کشور است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
1
comment اقای بالدی عزیز از یک مدیر بحران این حرف بعید و بسیار غیر [...]می باشد قبل از هر عملیات اجرایی بایستی مامور ایمنی ابتدا بررسی و در صورتیکه تمام موارد استاندارد رعایت شده باشد پرمیت یا اجازه کار را صادر می نماید در این انفاق لوله حاوی سیال نفت یا گاز بوده و گارگر زحمتکش به محض اینکه جوشکاری را شروع می کند دچار حریق می شود ....حتی اگر سرمای زیر صفر هم بود این ابفاق به علب بی توجهی به جان کارگر و عدم وجدان کاری مسیولین و عدم بازرسی دقیق می افتاد .....و شوشان اگر این سخن از دهان اقای بالدی گفته شده که من جای ایشان از خانواده این کارگر عذرخواهی می کنم [...] چرا که خوزستان یک مدیر بحران مقتدر و کاردان و باهوش و اگاه و با تجربه می خواهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار