اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۱۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
انتخاب شهردار آبادان با 10 رای
حویزاوی به صورت رسمی به استانداری خوزستان معرفی می شود تا روند تائید وی از سوی استانداری خوزستان بررسی شود.

شوشان: جلسه شورای شهر آبادان برای انتخاب شهردار در ساختمان شورای این شهر برگزار شد و محمد حویزاوی به عنوان شهردار این شهر با 10 رای انتخاب شد.

به گزارش شوشان ، عضو شورای شهر آبادان از انتخاب محمد حویزاوی به عنوان شهردار جدید این شهرستان از سوی اعضای شورا خبر داد. خلیل جنامی اظهار کرد: صبح امروز سه شنبه جلسه شورای شهر آبادان برای انتخاب شهردار جدید برگزار شد و هر ۱۳ عضو این شورا در این نشست حضور داشتند.

وی افزود: برای انتخاب شهردار آبادان، سوابق کاری ۴۰ نفر به دقت از سوی اعضای شواری شهر بررسی شده بود که در نهایت در روز رای گیری، محمد حویزاوی با ۱۰ کسب به عنوان شهردار جدید آبادان انتخاب شد.

جنامی بیان کرد: حویزاوی امروز به صورت رسمی به استانداری خوزستان معرفی می شود تا روند تائید وی از سوی استانداری خوزستان بررسی و به شورای شهر آبادان اعلام شود.
شهردار جدید آبادان انتخاب شد

عضو شورای شهر آبادان تاکید کرد: اعضای شورای شهر آبادان مصمم هستند روند خدمات رسانی به مردم و توسعه و عمران شهرستان آبادان را بیش از گذشته افزایش دهند به همین دلیل در این زمینه نوعی اتحاد مثال زدنی بین اعضا وجود دارد.

جنامی اظهار امیدواری کرد که شهردار جدید آبادان که از سوابق اجرایی و عمرانی مناسبی برخوردار است، بتواند ضمن استفاده مناسب از نیروی موجود در سازمان شهرداری آبادان، پروژه های مناسبی برای توسعه و عمران شهرستان آبادان تعریف و اجرا کرده و روند خدمات رسانی به شهروندان را مطلوب تر کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه اهواز، شهردار منطقه چهار اهواز، اولین مدیر عامل سازمان قطار شهری کلانشهر اهواز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کلانشهر اهواز، شهردار منطقه یک کلانشهر اهواز، شهردار خرمشهر، عضو هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداریها و دهیاری های استان خوزستان، عضو کمیته مطالعات ریز گردهای سازمان منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر، مشاوره مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر در امور شهرداری ها و عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح موزه صلح تهران در سوابق اجرایی محمد حویزاوی دیده می شود.
 



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
3
comment چه گلی به سر خرمشهر و اهواز زد که حالا شهردار آبادان بشه
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
1
0
comment متاسفیم براشون که نگذاشتنددکترمحمدصفری که حقیقتا درمدیریت شهری حرف برای گفتن دارندتاآخردراین انتخابات شرکت کنند.
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
2
1
comment دکترمحمدصفری دیشب پس ازانصراف اعلام کردند:اینجانب بنابه دعوت تعدادی ازاعضای محترم شورای شهرآبادان بااین نیت که بتوانم خدمت صادقانه وتحولی دراین شهرمقاوم ایجادکنم کاندیدشدم امابامشاهده جو حاکم برشورای شهروعدم همبستگی واراده ای برای آبادانی شهرانصراف داده وباقدرت به مردم فهیم اهوازی خدمت می کنم وبرای مردم خوب آبادان آرزوی بهترین هارادارم.
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
4
comment تخلفات [...] برهیچ کسی پوشیده نیست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
0
4
comment خدا به خیر کنه
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
comment
0
0
comment هر كه بامش بيش
برفش بيشتر
اپيدمي جوامع پوپوليستي دادن پست هاي حساس به كسانيست كه در تجربه هاي قبلي ب[...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار